Nope.. IATA :colgate: ICAO-kodene er fire bokstaver og i Norge begynner de med ENXX som nevnt allerede.Originally posted by Martin
GEN var det gamle navnet på ICAO-språket..
Originally posted by OMW
Nope.. IATA :colgate: ICAO-kodene er fire bokstaver og i Norge begynner de med ENXX som nevnt allerede.Originally posted by Martin
GEN var det gamle navnet på ICAO-språket..
skjønner jeg ikke noe av.. Hvis den kom noen minutter før 15 så kan jeg skjønne at jeg gikk glipp av den. Hendelsesforløp : Kjørte ei venninne på jobb på badeland-hotellet, hu begynte 15. Kjørte henne dit så hu kom et kvarter før. Reiste så bakveien, ut ved GA-terminalen, kjørte denne veien helt bort, ser alltid over på militærsida om det står no der. Kjørte så veien inn til vollen, opp til venstre og gjerdet ved 19R. Da må den ha kommet akkurat den lille stunden som jeg ikke så rullebanen, dvs etter sundt-hangaren og fram til gjerdet på 19R. Ikke mange minutta. Må ha vært da den kom. I følge bildene mine er mitt første der tatt i dag 15:01Pokker og, at det går an å ha så uflaks da.. Den kommer vel tilbake tenker jeg..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.