Lammer snøen OSL nå?

• Thread starter Thread starter GF1
  • Start date Start date

GF1

ScanFlyer Gold
Lammer snøen OSL nå?

I øyeblikket driver NAX1015 i FL230 og CNO676 i FL200 og flyr rundflyvning over henholdsvis Sarpsborg og Sandefjord, og PIA772 i FL210 begynner å følge etter NAX1015. Så begge rullebanene er stengt på Gardermoen?:(

Re: Lammer snøen OSL nå?

Jepp.. Sitter midt oppi det, ombord hos BA. Beskjed fra capt'n var at de skulle gjøre et nytt forsøk på å brøytr banen. Det snør mao. så tett at banen snør igjen innen de er ferdige.

Utdrag fra STAFF-monitor

Sk464 diverted to GOT.
SK811 return to ramp.
SK4764 venter på bedre vær.
osv.osv
Sjelden de bruker kode WG-Ground Handling impaired by adverse wather condition. Glad jeg tok toget til Gardermojobben i dag.:)

Blir forøvrig spennende å se hva som skjer med PK/777 på veg fra CPH til OSL ETA 1830.

Skjønner at snøfallet har trukket nordover. Her Vestfold var det så ille at jeg nesten ikke klarte å kjøre inn til garasjen etter en tur til kjøpesenteret.

Alicante-flyet CNO676 fra SAS tok seg en tur inn til Bærum, men nå har han tydeligvis gitt opp og klatrer med retning Kjevik eller Sola.

Da er OSL offisielt stengt pga for lavt minimia.Ny info kl 1830

Skjønner at snøfallet har trukket nordover. Her Vestfold var det så ille at jeg nesten ikke klarte å kjøre inn til garasjen etter en tur til kjøpesenteret.

Alicante-flyet CNO676 fra SAS tok seg en tur inn til Bærum, men nå har han tydeligvis gitt opp og klatrer med retning Kjevik eller Sola.

Alicanteflyet CNO(4)676 går til SVG ETA 1845

Skal tru når VG kjeme med katastrofe-oppslaga sine... "KAOS på Gardermoen. -Ingen informasjon eller mat til passasjerene"

Nå har det faktisk sluttet å snø på Nesbru, så får håpe for alle på OSL at det gir seg der oppe snart også.

Ettersom NAX 1015 drar til Sola etter og har hatt holding lenge, er Sandefjord og RYG steng også ?? Noen som vet noe ?

Jan

Alle avganger og ankomster i kveld på RYG er innstilt, og det snør noe voldsomt her i traktene. Dersom OSL sliter med å holde åpent i dette været, tviler jeg på at RYG klarer det...

Stenger ikke Torp tidliger på lørdager enn hverdager? Kan være de ikke ønsker å bli stuck der etter stengetid. Er ikke akkurat oppholdsvær der nede heller.

Back