L1011 på Osl

putzmeister

ScanFlyer Dusty
L1011 på Osl

RAF var innom og fylte "bensin" på en L1011 i kveld. Oppdraget var pilottrening og de valgte altså Osl som bensinstasjon. Flyet er fra 1978

L1011 Treestar by stein380, on Flickr

3 engins by stein380, on Flickr

Royal by stein380, on Flickr

ZE704 by stein380, on Flickr

IMG_0141 by stein380, on Flickr

Nose by stein380, on Flickr

IMG_0018 by stein380, on Flickr

L1011 by stein380, on Flickr

Take off by stein380, on Flickr

Velkommen igjen by stein380, on Flickr

Håper bildene faller i smak. En spesiel takk til Jan og Tommy:)

Re: L1011 på Osl

Vil gjerne referere til telefonsamtalen jeg hadde med fotografen i det den dukket opp som en stor overraskelse langt i det fjerne:

"SATAN, Æ DET MULIG? Æ DET IKKE EI SLIK TRISTAR, DØ VÆNT LITT, DEN HAR TRE MOTORA, CATO DET ER EN TRISTAR......VENT LITT, JO VISST FA** Æ DET EN TRISTAR.

Videre hører jeg motordur i det fjerne og skudd blir avfyrt jevnt og trutt fra putzmeisters kamera. Resten av telefonsamtalen er sensurert av hensyn til mindreårige.

Nydelig. Pent. Vakkert. Strålende. Lekkert. Sneisent. Strøkent. Naaaais......

Verdens feteste !! Takk :)
Spesielt å se en rødmalt Sas-trapp opp mot dette flyet.

Nydelige bilder Stein, du var heldig med lyset! Det var en nydelig maskin, det er det ingen tvil om, hyggelig crew var det også ombord og eg har selv lært veldig mye om Tristar idag! :D

Bruker min første post som registrert bruker på forumet til å takke for en flott serie av et nydelig fly!

Hvilket callsign kom den med? Var det Ascot 3### et eller annet?

Aaahhhh....vakkert! (var vel det ordet som slo meg når jeg så dette!) Glimrende bildeserie, tusen takk! :up: :fly :up:

Takk for praten til både deg og Jan, hadde dere ikke stått på plattformen hadde jeg ikke sett denne :)
Flott serie!!
Cato: Han var mye roligere ved avgang :D

Har er det ikke mer superlativer å tilføye, jeg slutter meg til alle gratulantene :D

Y

Back