God morgen fra flytoget. Straks til LAX med BA
Men så møtte jeg Richard Quest og en medforumist på BA763 nå. Så da er det opptur igjen
Andy-out
Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk?
Du ække aleine, vi er mange som har det sånn
God morgen fra flytoget. Straks til LAX med BA.
Elefanten angrer veldig på at han ikke tok med Helge. Fnate er jo fremdeles svartelistet ved kakefatet i Superkantina. Hadde Helge vært med ville personalet ringt i bjella og laget skjoldborg rundt brennvinet, mens Fnate kunne listet seg usett bort og hentet masse kake.
Sånn går dagene.
Ha en fin en
Det kan ikke ha vært en 4-hjuling, for de stikker jo ikke av på egenhånd! Det vet du velNoen som ikke holdt fast i 4-hjulingen sin. Den fikk eget liv og trillet utfor trappen.
Dæven... lurer på om jeg er Odin-favoured jeg. Eller om jeg skal bli generelt religiøs.
OM jeg hadde fått boarding pass til LAX på OSL hadde jeg spart 30 sekunder på LHR connections, og hatt Fast Track rulletrappen på T5.
Da hadde jeg fått leggene klippet av en stor trillekoffert som kom susende ned rulletrappen for egen maskin.
Noen som ikke holdt fast i 4-hjulingen sin. Den fikk eget liv og trillet utfor trappen.
God tur til laks, Fnate :lol:
Rekorden så langt er ca 4 minutter fra døren på toget åpent seg på OSL til jeg satt ved gate C4.
#motvekttilfnaterant
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.