B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 1 Feb 2005 #1 Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Heller dette her enn en drita full barte-trønder på vei til Gran Canaria... :smokin http://www.boarding.no/art.asp?id=15202
Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Heller dette her enn en drita full barte-trønder på vei til Gran Canaria... :smokin http://www.boarding.no/art.asp?id=15202
G Guest ScanFlyer Gold 1 Feb 2005 #2 Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Talk about "inflight entertainment" eller i dette tilfælde "sexual harrasment" af den mandlige passager (som dog åbenbart ikke havde noget imod det!)
Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Talk about "inflight entertainment" eller i dette tilfælde "sexual harrasment" af den mandlige passager (som dog åbenbart ikke havde noget imod det!)
Olebno ScanFlyer Gold 1 Feb 2005 #3 Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Hvorfor hender det aldri noe når jeg er ute og reiser ??????
Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Hvorfor hender det aldri noe når jeg er ute og reiser ??????
CK ScanFlyer Mile High Club 1 Feb 2005 #4 Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur blir vel ikke helt det samme på BOO-MJF det der....???
Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur blir vel ikke helt det samme på BOO-MJF det der....???
Olebno ScanFlyer Gold 1 Feb 2005 #5 Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Originally posted by CK blir vel ikke helt det samme på BOO-MJF det der....??? Click to expand... Hvorfor ikke, trangt og intimt. :up:
Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Originally posted by CK blir vel ikke helt det samme på BOO-MJF det der....??? Click to expand... Hvorfor ikke, trangt og intimt. :up:
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 1 Feb 2005 #6 Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Skulle sandelig ikke ha noe imot at den dama der hadde sneket seg under teppet til meg. Skulle sandelig ha varmet henne godt jeg! hehe Bring em on!!:thumbup BF
Re: Kvinnelig filmstjerne kastet klærne under flytur Skulle sandelig ikke ha noe imot at den dama der hadde sneket seg under teppet til meg. Skulle sandelig ha varmet henne godt jeg! hehe Bring em on!!:thumbup BF