Kveldslys og hyggelige kamerater

baselutvann

ScanFlyer Gold
Nok en tur @ Osl. Takker for en hyggelig dag alle sammen, en spesiell stor takk til Halvor med bil!

Ønsker mest mulig feedback med konstruktiv kritikk. :)

Blue 1 717 by Marius-Kaniewski, on Flickr

NAX 738 LN-NOR by Marius-Kaniewski, on Flickr

Thomas Cook A321 (2) by Marius-Kaniewski, on Flickr

Air France Embraer 190 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Primera 738 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Lufthansa a320 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Sas md 80 by Marius-Kaniewski, on Flickr

KLM Embraer by Marius-Kaniewski, on Flickr

Vinke Lanke by Marius-Kaniewski, on Flickr

Sas 737-800 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Blue 1 717 @ osl by Marius-Kaniewski, on Flickr

Finnair Embraer @ osl by Marius-Kaniewski, on Flickr

Air France Embraer @ osl by Marius-Kaniewski, on Flickr

Lufthansa A320 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Og dagens siste bilde, som er min personlige favoritt.

Sas in sunset by Marius-Kaniewski, on Flickr

Som sagt tidligere opp, er jeg veldig hypp på konstruktive tilbakemeldinger, men ros er alltids hyggelig det og!

Først og fremst.Takk for i går.Alltid gøy når vi er flere samlet til tullprat,
samtidig som det er masse flybevegelser!
Syntes bildene dine blir bedre og bedre for hver gang.Klare og fine.

Vidar

Uten tvil at vi dro for tidlig. Ser du fikk kveldsolen flott på maskinene, blir en fin stemning av det. Sett bort fra at du knabbet stolen min har ikke jeg så mye å sette fingrene på her.

Likte spesielt godt bildet med Finnair med sol på pilotenes fjes og Norwegian som tar av i bakgrunnen, flott komponert og beskjært.

Jeg må få meg en tur opp snart... Før sola forsvinner helt.

Dette var veldig bra, og som det sies her, bildene dine blir bare bedre og bedre :)

Hei,
Her var det mye bra ;) Flott å fotografere fly i lav sol, gir så mye bedre stemning i bildene. :wow:
Air France og den siste SAS maskin er nok mine klare favoritter. ;)

Først sleper du meg opp til OSL i forferdelig kø, med 1 liter på mila bensin, og JEG betaler. Så kommer du hjem og legger ut denna serien. Dårlig deal når bildene er så bra. Eneste, om jeg skal få lov til å prike, er at blåfargene i noen av bildene er for oversaturert og fremtredende. Gjelder mest bilde 3, 11, (lilla?) i 12, (lilla?) i 14. I Aperture så kan du velge én farge og redigere den, hvis du øker luminositeten og desat'er med sånn -20 eller no vil det se ENDA penere ut enn de gjør for øyeblikket. Men takk allikevel for en helaften blant flya våres!

Back