Kveldsbilder fra OSL

Novair

ScanFlyer Gold
Lei av Obama? Her kommer en helt ordinær serie med kveldsbilder fra OSL. Bildene er tatt 10.12.09. (Beklager størrelsen på enkelte av bildene).

Jetphotos225.jpg

Jetphotos223.jpg

Jetphotos224.jpg

Jetphotos226.jpg

jetphotos2285.jpg

jetphotos2265.jpg

Jetphotos227.jpg

IMG_6845.jpg

- Novair :)

Flotte bilder dette!
Den UA maskinen er vel en 767, ikke en 777 som jeg mener jeg så en plass var skrevet at delegasjonen fra junaiten kom med?

Brukt stativ her vel og kommet deg innenfor gjerdet?

BF:cool2

Flotte bilder dette!
Den UA maskinen er vel en 767, ikke en 777 som jeg mener jeg så en plass var skrevet at delegasjonen fra junaiten kom med?

Brukt stativ her vel og kommet deg innenfor gjerdet?

BF:cool2
Takk.

Det stemmer at UA-maskinen er av typen B767 (Boeing 767-322ER for å være helt presis).

Bildene er tatt med stativ på utsiden av gjerdet :).

Den har vært i flåten i ca. 2 uker. Den er leid inn for en kort periode, derfor har den kun et par stickers på seg.

Meget gode kveldsbilder, Novair! takk skal du ha :)

Flott stemningsbilde av UA, det er vel 15 år siden sist UA var i Norge, så vidt jeg vet ...

Litt avhengig av hvor opplyst de ulike objektene var, kan du ta dette som et utgangspunkt for de innstillingene jeg brukte:
Eksempel.jpg

Last edited:
Utrolig flotte bilder du tar "Novair".
Ser du bruke det samme gode "gamle" EOS 400D som da vi tok bilder av Bell 412SP i -08 på en fotballbane nord for polarsirkelen ;)
(du må gjerne legge ut noen av dem her :) )

IMG_5889-2x3_2.jpg

....det er ikke bildestøy, bare gress og høstløv ;)

Lykke til videre.

Hilsen Dag (en fast ab. på nyhetsbrev fra "T.L.net" )

Last edited:
Knallfete bilder, tusen takk! Rått å se at man kan få sånne bilder utenfra gjerdet...!

Og ikke dårlig å få med et knallbilde av arbeidsplassen min og gitt :)
:devot:

RAMP, sitter du i halvkuppelen eller i de klossene? Og der du ikke er - hvem sitter på det andre stedet?

Tusen takk for alle godordene!

Utrolig flotte bilder du tar "Novair".
Ser du bruke det samme gode "gamle" EOS 400D som da vi tok bilder av Bell 412SP i -08 på en fotballbane nord for polarsirkelen ;)
(du må gjerne legge ut noen av dem her :)

Hyggelig at du sier det!

Når det gjelder "Bell 412SP i 2008" så tror jeg du sikter til min makker (Jonas R. Skaug), Som jeg driver Tl.net sammen med. Kan det stemme? :)
(Flott helikopterbilde forresten)

Last edited:
Back