• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kuriositet - Bieber

Vel, bildet i Dagbladet viser AA Sapphire og kontonummer ...

Ja, syns bare formuleringen var morsom. De virker som om journalisten tror flyselskapet heter Club Europe, og at han på en eller annen måte fløy med deres Sapphire-program..

Ja, syns bare formuleringen var morsom. De virker som om journalisten tror flyselskapet heter Club Europe, og at han på en eller annen måte fløy med deres Sapphire-program..

"fløy med deres Sapphire-program" er jo ikke så galt, muligvis en merkelig formulering, selvom jeg skal gi deg at journalisten neppe har så stor forståelse for hva det skulle bety...

Flaut, både selve saken, men også at noen har blitt fristet til å printe ut en ekstra kopi av BP for å "tipse" Dagbladet. Info på BP kan sikkert misbrukes av de som går inn for det.

"fløy med deres Sapphire-program" er jo ikke så galt, muligvis en merkelig formulering, selvom jeg skal gi deg at journalisten neppe har så stor forståelse for hva det skulle bety...

Nei, du har vel rett i det..

Nei, du har vel rett i det..

Njaaaaaa..... journalisten har lest noe på et BP, ikke skjønt noen ting av hva det betyr men tenkt ut sin egen betydning. Litt småteit.
Ellers så tror jeg at jeg har fått litt hørselsskade etter å ha godt forbi denne fjotisgjengen på Gardermoen i ettermiddag. aiaiaiaiaiai :o

Njaaaaaa..... journalisten har lest noe på et BP, ikke skjønt noen ting av hva det betyr men tenkt ut sin egen betydning. Litt småteit.
Ellers så tror jeg at jeg har fått litt hørselsskade etter å ha godt forbi denne fjotisgjengen på Gardermoen i ettermiddag. aiaiaiaiaiai :o

Haha, nei, er virkelig glad jeg ikke var på OSL, eller ved operahuset idag, for den saks skyld! :-)

Sendte mail til journalisten ang det der, ser bare ut som de fikk med seg halvparten av det som ble forklart, haha...

Årets kleineste nyhetsøyeblikk
Du kan så si ;) men det er vel ett par her inne som også har stått og ventet lenge på bestemte fly.
Men vi lager vel ikke hjertetegn :p og synger;
Boeing, boeing, boeing, oh
Like boeing, boeing,boeing, no
Like boeing, boeing, boeing, oh
I thought you'd always be mine, mine :lol:

Det måtte AA-status og et BP til for at vi skulle begynne å diskutere Bieber.. Herlig!
Kunne ikke brydd meg mindre om selve saken, men at DB publiserte usladdet BP i nesten et døgn er helt utrolig.

Og vedkommende som sendte bildet til DB burde få fyken på sekundet. Det er helt uakseptabelt at man henger ut sine kunder til aviser på denne måten.

Det måtte AA-status og et BP til for at vi skulle begynne å diskutere Bieber.. Herlig!
Kunne ikke brydd meg mindre om selve saken, men at DB publiserte usladdet BP i nesten et døgn er helt utrolig.

Og vedkommende som sendte bildet til DB burde få fyken på sekundet. Det er helt uakseptabelt at man henger ut sine kunder til aviser på denne måten.

Istemmes, og så bra overvåket som OSL er regner jeg med at denne saken bør være lukket nå..

De burde også sjekke kildene sine på dette:
"Ellers kan Dagbladet nevne som en kuriositet at også Ozzy Osbourne og rapartisten Pitbull har landet på Gardermoen i dag under Bieber-sirkusen - uten å bli lagt merke til"

Gikk forbi på Oslo S i dag, var et reint hylesirkus ut av hel***e for å si det mildt, som Laurenz sier hørselsskader here I come..:P

Hoppende å hylende fjortisjenter som hyler mange samtidig å jeg er rett ved...:S Ikke bra..

Ga meg en blanke i hele greia, det bryr meg en plass der man er høyest når man plukker poteter :)

Back