• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KUL-KCH-SIN-UPG-AMQ-SUB-DPS (2013)

Takk for en veldig spennende, informativ og inspirerende rapport! Den "øya" virker jo helt fantastisk - og var garantert verdt alt strevet, særlig også fordi det står i så stor kontrast til resten. Indonesia virker veldig spennende på meg - og så får KL og Singapore og de stedene der heller være fine knutepunkt på starten eller slutten av reisen.

Maskinen, PK-CLQ, startet sin karriere i Tombo Aviation, og har senere fløyet for Sahara India Airlines, Air Sahara og Jetlite. I dag leases den av Sriwijaya Air, som har fløyet den siden 2012.

Regner med at all saharasanden i alle fall har blitt vasket vekk av ekstremværet i Indonesia. Winglets'ene med logo var jo majestetiske da.
 
Kanonrapport! Fantastisk inspirerende lesning. Ellers ser jeg at Sriwijaya har overtatt halve grisebingen til Dag J, så burde da fortsatt være i respektabel stand. De har ikke vært der så lenge.
 
Så fin rapport! Utrolig spennende, morsom og inspirerende. Håper du skriver litt fra Australia også... :-)
 
Back
Top