LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Jul 2009 #1 Hva med et fredagsquiz? Hva savnes på veggen her? Attachments mangler.jpg 94.7 KB · Views: 334
EB ScanFlyer Inventory Medlem 24 Jul 2009 #3 MOW savner vel Swissair/swiss skiltene. Norgeskontoret lå jo her i mange år - enn så lenge holder fortsatt Brussels Airlines til i denne bygningen....
MOW savner vel Swissair/swiss skiltene. Norgeskontoret lå jo her i mange år - enn så lenge holder fortsatt Brussels Airlines til i denne bygningen....
MartinL ScanFlyer Dusty 24 Jul 2009 #7 Tidligere hang det et SN Brussels reklameskilt der. Dog fra Ruselökk siden av bygget.
J JoeW ScanFlyer Rusty 24 Jul 2009 #8 MOW savner vel Swissair/swiss skiltene. Norgeskontoret lå jo her i mange år - enn så lenge holder fortsatt Brussels Airlines til i denne bygningen.... Click to expand... Tipper også dette er nær løsningen på fredagsquizen... Selvom jeg tror den blanke linjen på MOWs bilde har vært kontorstolreklame nå helt nylig. Henger ikke fortsatt Brussel Airlines-skilt på kortveggen?
MOW savner vel Swissair/swiss skiltene. Norgeskontoret lå jo her i mange år - enn så lenge holder fortsatt Brussels Airlines til i denne bygningen.... Click to expand... Tipper også dette er nær løsningen på fredagsquizen... Selvom jeg tror den blanke linjen på MOWs bilde har vært kontorstolreklame nå helt nylig. Henger ikke fortsatt Brussel Airlines-skilt på kortveggen?
LCH ScanFlyer Crusty Medlem 24 Jul 2009 #9 JoeW said: Henger ikke fortsatt Brussel Airlines-skilt på kortveggen? Click to expand... Jo, eller ihvertfall inntil helt nylig. Var der sist jeg befant meg i Henrik Ibsens gate ihvertfall.
JoeW said: Henger ikke fortsatt Brussel Airlines-skilt på kortveggen? Click to expand... Jo, eller ihvertfall inntil helt nylig. Var der sist jeg befant meg i Henrik Ibsens gate ihvertfall.
LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Jul 2009 #10 EB var først ...... :nor Attachments mangler_sr.jpg 96.9 KB · Views: 162
SudCaravelle ScanFlyer Rusty Medlem 24 Jul 2009 #13 Artigg info... den husker jeg faktisk ikke.. jeg trodde denne gården hadde en Swiss reklame mot Ruesløkkveien, samme med SN Brussels.
Artigg info... den husker jeg faktisk ikke.. jeg trodde denne gården hadde en Swiss reklame mot Ruesløkkveien, samme med SN Brussels.