Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold
Godmorgen og dejlig Kristi Himmelfartsferie. I dag går turen med OY-KBK til København på Sk1202, hvor der er fodbold i den danske pokalturnering i Parken i København.
…Men først har jeg en avtale i efta om å få fly med elektrisk fly. Det håper jeg blir noe av. Skikkelig kult å prøve nye flytyper! Da kan man si man flyr miljøvennlig!Tenk forskjellen på elflyet og Concorden jeg var med! He he, ikke helt sammenlignbart, men det er jo spennende å se hva som kommer elektrisk i lufta etterhvert.
Tusen takk! [emoji106]Mornings! Håper du tar bilder og lager rapport. Sjekk powersetting på cruise, på LN-ELA var det ganske imponerende. God tur!
Droppet badingen og returnerte til verdens beste Oslo…sydover var det kø fra Slependen til litt etter Drammen. I kveld blir det italiensk ragu…Sprett i vei![]()
Godmorgen og dejlig Kristi Himmelfartsferie. I dag går turen med OY-KBK til København på Sk1202, hvor der er fodbold i den danske pokalturnering i Parken i København.
Droppet badingen og returnerte til verdens beste Oslo…sydover var det kø fra Slependen til litt etter Drammen. I kveld blir det italiensk ragu…Sprett i vei![]()
Det ble bil til Kongsberg, brukte akkurat en time fra Oslo til Drammen. Og da tror jeg vi sparte litt ved å kjøre de gamle Lierbakkene…
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.