Hva er kostnaden for å bruke internett hos SK og DY ?
Potejto Potato. Prisen er uansett bakt inn i prisen på flybilletten, så det å bruke når man først er ombord koster 0,-.Det har väl konstaterats att flygningar på Norwegian som görs med plan som har internet kostar 10 kronor mer än samma flight om den flygs av ett plan utan internet. Vet inte om motsvarande gäller även hos SAS.
Potejto Potato. Prisen er uansett bakt inn i prisen på flybilletten, så det å bruke når man først er ombord koster 0,-.
Der kommer på sigt også en afgift for WIFI på SAS Economy. For Business-, Extra-, Guld- og Pandionkunder vil det fortsat være gratis.
Skjønner ikke helt hvilke salgsargumenter man har dersom LCC-konkurrenten både har lavere priser og bedre ombordprodukt.
Høres ut som et skudd i foten så lenge DY har dette inkludert. Skjønner ikke helt hvilke salgsargumenter man har dersom LCC-konkurrenten både har lavere priser og bedre ombordprodukt. Dessuten blir det enda en spiker i kista for den allerede vingeskutte markedsføringen som nullgebyrselskap.
Høres ut som et skudd i foten så lenge DY har dette inkludert. Skjønner ikke helt hvilke salgsargumenter man har dersom LCC-konkurrenten både har lavere priser og bedre ombordprodukt. Dessuten blir det enda en spiker i kista for den allerede vingeskutte markedsføringen som nullgebyrselskap.
På feriereiser til syden er det derimot sikkert helt topp.
Og da er kanskje ikke et gebyr for internett det smarteste, samtidig som man annonserer over hele hovedstaden med at de er gebyrfri. I alle fall litt pussig i mine øyne.
Betaling for wifi hos SAS kommer, dvs for reisende i economy og reisende uten EBG- og EBP-status. Selv ville jeg ikke betalt den planlagte avgiften på korte reiser, men på flygninger over fire timer synes jeg prisen er helt grei.
Mitt poeng var vel egentlig, som andre nevner, at det gir en ganske uheldig signaleffekt hvis SAS som "fullservice"-selskap kommer med gebyr for internett før Norwegian, slik at man får en situasjon hvor LCCen flyr rundt med internett inkludert mens flaggselskapet tar gebyr for det samme. Ser forøvrig ikke for meg at nettet blir stort kjappere enn om det var gratis hvis over 80% av pax ser verdien av å betale dette gebyret på lengre flygninger. Blir mange sure kunder hvis de har betalt 50 kr for nett som fortsatt er ubrukelig tregt.
Blir det forresten gratis for *G eller bare for sine egne?
Feedbacken jeg har hørt er at det er en mildest talt plage å bruke internettet hos begge som gir det gratis. Ett ubrukelig produkt som er gratis er håpløstspør du meg.
Come on.... ALLE fullservice selskaper som har tilbudt dette i en årrekke tar seg betalt. Det at DY tar seg betalt ved økt billettpris er ganske så mye mer hårreisende enn at det blir opp til de enkelte som har devices og lysten til å kjøpe seg Internet. De tvinger alle til å betale for søppel
Feedbacken jeg har hørt er at det er en mildest talt plage å bruke internettet hos begge som gir det gratis. Ett ubrukelig produkt som er gratis er håpløstspør du meg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.