Kort referat fra årsmøtet i Flyprat

Re: Kort referat fra årsmøtet i Flyprat

Vedr valg av leder så kan jeg bekrefte at vi sonderte mye og kontaktet mange kandidater, vi fikk innspill fra den nye valgkomiteen (før de var valgt, men ble spurt til råds), fra andre forumister og egne kandidater. Det ble selvfølgelig også åpnet for benkeforslag på årsmøtet. Det ble anført av andre deltagere på møtet at det var viktig med kontinuitet det første året.

Så kan man jo notere seg valgkomiteen bak øret: OJB, Farmer og KOG, og sende dem forslag på styrekandidater/ledere for neste runde når den tid kommer.

Jeg ser at det kommer en smule kritiske spørsmål og bemerkninger i ettekant av årsmøtet.

Men, hvis man
a) ikke er medlem, eller
b) ikke var tilstede på årsmøtet, eller
en kombinasjon av a og b

er man, strengt tatt ikke meningsberettiget eller i beste fall for sent ute.

Nå må det bli slutt på å kritisere de som mener noe på dette forumet! Folk må vel få lov til å mene og spørre så mye de vil! Det er eventuelt måten folk mener på som kan være problematisk, men det har gått sivilisert for seg i denne tråden.

Spørsmålene og meningsutvekslingene til nå har vært legitime og til dels nødvendige. Ting har vært litt uklart, men er nå blitt forklart på en fin og tillitvekkende måte av Gustav og Discus.

Et godt valg. Jeg stemte ogsaa paa et annet forslag, men ser helt klart resonnementet. Det er mange hensyn som skal tas for aa finne en treffsikker logo og jeg er enig i aarsmoetets beslutning.

Vil ogsaa beroemme de som stilte som gjode det beste ut av et vanskelig utgangspunkt og ser frem til aa se forumet (og foreningen) blomstre i tiden fremover!

(Fa"" - hvor er klappelogoen naar man virkelig trenger den???)

.................................

Så kan man jo notere seg valgkomiteen bak øret: OJB, Farmer og KOG, .........................................r.

Just for fun:

Tenkte det kunne startes en konkurranse om noen av valgkomiteens medlemmer kom til å forandre sin "undertittel" fra Drittlei til noe annet ;) ?

Hva vinner jeg som fan nr 100 på fb-siden....? Imaginære bonuspoeng? :love

Back