Koreans splitter nye B777+++

må si at den nye Korean 777F var helt utrolig
777 er en vakker fugl!

Takk til deg (ENGM 911) som fanget denne nydelige fuglen :-D

Nydelig bilder av den ny gjesten på OSL :) urettferdig at du kan flakse rundt slik på innsiden, ikke missunnelig nei.............. :headbang
TK :fly

Flotte bilder!

Nå må SAS ta og vaske A321-ene sine! De blir så mye penere. (Dette er forøvrig tatt opp i før i annen tråd)

Er det samme motor som står i Thai sin 777 som i Korean sin? Er det bare meg, eller virker motorene på Korean sin maskin litt større?

Er det samme motor som står i Thai sin 777 som i Korean sin? Er det bare meg, eller virker motorene på Korean sin maskin litt større?
Det er nok ikke bare deg.
777-200LR, 777F og 777-300ER har tilnærmet samme MTOW og har samme motor GE-90
De andre variantene har lavere MTOW og kan ha andre motorter, RR-Trent 800 eller PW4000.

http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_777-200ER.

Jeg tror det er veldig mange år til vi får noe større motorer en disse GE-90 motorene.

800px-Ge-747-N747GE-020918-03.jpg

Sier litt om hvor stor denne motoren faktisk er. Den klarte å holde jumboen i lufta alene.

Men back on topic så knallflotte bilder som vanlig Cato :)

Last edited:
Jättefina bilder! KE B77F ser riktigt läcker ut!
GE-90-1110B/115B är verkligen enorma...den gamla JT9D motorn ser pytteliten ut på 747an

Takk for tilbakemeldinger. Det jeg prøver på er å lage en innramming av bildene så de ikke blir kjedelige. Ellers har dere sikkert merket at jeg aldri tar bilder av ansatte på lufthavnen så de blir gjenkjent. Syntes det er greit slikt - rent og ryddig , men det er pinadø ikke lett å få til det perfekte bilde. Ellers har jeg observert noen utrolig flotte soloppganger på OSL ved nattvaktenes ende. Altså ingen grunn til ikke å stå opp grytidlig. Ha en fortsatt god kveld.

Back