Originally posted by LN-SEK
Jøss, koreanerne må like fisk!
Originally posted by Tertit54
Tenk om USA engang tar bort importollen på norsk laks (...)
Originally posted by Tertit54
Ca 100 tonn pr gang og fra ICN sendes dette express videre innenlands og til Kina. Legger vi til 2 x Dc10F, Lufthansen og det som går med SK trucking til CPH så snakker vi om ca 600 tonn i uka. Tenk om USA engang tar bort importollen på norks laks så åpner det seg et marked som er anda større en dette.:up:
Originally posted by Tertit54
Ca 100 tonn pr gang og fra ICN sendes dette express videre innenlands og til Kina. Legger vi til 2 x Dc10F, Lufthansen og det som går med SK trucking til CPH så snakker vi om ca 600 tonn i uka. Tenk om USA engang tar bort importollen på norks laks så åpner det seg et marked som er anda større en dette.:up:
Originally posted by Tertit54
Ca 100 tonn pr gang og fra ICN sendes dette express videre innenlands og til Kina. Legger vi til 2 x Dc10F, Lufthansen og det som går med SK trucking til CPH så snakker vi om ca 600 tonn i uka. Tenk om USA engang tar bort importollen på norks laks så åpner det seg et marked som er anda større en dette.:up:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.