• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Korean Air, hvordan skal de reddes etter Korona?

Someone

Moderator
Medlem
Som alle andre sliter også Korean Air, og har derfor vært ute å hentet penger, nærmere bestemt $1,8 milliarder. 45% er fersk kapital gjennom en emisjon, mens 55% er statlig støttet lån, gjennom to statlige banker

https://www.flightglobal.com/airlin...-new-shares-and-government-aid/138364.article

Korean Air will raise W2.2 trillion ($1.8 billion) in fresh capital – W1 trillion from a new share issue and W1.2 trillion in government aid – to overcome challenges posed by the Covid-19 pandemic.
 
Korean klarte da pluss på driften i 2020, selv om netto ble det et tap. Uansett er det sterke tall i disse tider

https://www.aviation24.be/airlines/...-profit-for-2020-despite-the-covid-19-crisis/

Korean Air posted an operating profit in 2020 despite the unprecedented COVID-19 crisis. At its February 4 board meeting, the company announced provisional financial results for 2020 including $ 6.806 billion (KRW 7,405 billion) in sales and $ 219 million (KRW 238.3 billion) in profits. operating.
 
Back
Top