TKDahl The Heraklion Spotter :) 14 Jul 2012 #1 Korean kom med 777F i dag Så løp og kjøp, så rekker dere kanskje avgangen. TK :fly
putzmeister ScanFlyer Dusty 15 Jul 2012 #2 Den kommer hver Onsdag og Lørdag ut August sies det. Last edited: 16 Jul 2012
GF1 ScanFlyer Gold 16 Jul 2012 #3 Skal Korean begynne å komme på torsdager også, nå? Hittil har det vel vært tirsdag, onsdag og lørdag.
Skal Korean begynne å komme på torsdager også, nå? Hittil har det vel vært tirsdag, onsdag og lørdag.
L learjet oversheriffmester Medlem 16 Jul 2012 #4 Vi snakker nok trykkfeil. Pt er det onsdag og lørdag med 77F Vi får overlevert 77F no 2 i disse dager. Skulle det bli noe ytterligere endringer skal jeg forsøke å rope ut. S
Vi snakker nok trykkfeil. Pt er det onsdag og lørdag med 77F Vi får overlevert 77F no 2 i disse dager. Skulle det bli noe ytterligere endringer skal jeg forsøke å rope ut. S
B BraathensSafe1985 ScanFlyer Silver 16 Jul 2012 #5 Betyr dette at det er slutt på B747 fra Korean på OSL ?
V vbe86 ScanFlyer Silver 17 Jul 2012 #6 BraathensSafe1985 said: Betyr dette at det er slutt på B747 fra Korean på OSL ? Click to expand... Nei dette er kun midlertidig.
BraathensSafe1985 said: Betyr dette at det er slutt på B747 fra Korean på OSL ? Click to expand... Nei dette er kun midlertidig.
putzmeister ScanFlyer Dusty 17 Jul 2012 #7 BraathensSafe1985 said: Betyr dette at det er slutt på B747 fra Korean på OSL ? Click to expand... Det kan vel tenkes at vi får besøk av 747-8F om ikke så alt forlenge, uten at jeg hvet noe spesifikt.... Det er bare å håpe
BraathensSafe1985 said: Betyr dette at det er slutt på B747 fra Korean på OSL ? Click to expand... Det kan vel tenkes at vi får besøk av 747-8F om ikke så alt forlenge, uten at jeg hvet noe spesifikt.... Det er bare å håpe
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 17 Jul 2012 #8 putzmeister said: Det kan vel tenkes at vi får besøk av 747-8F om ikke så alt forlenge, uten at jeg hvet noe spesifikt.... Det er bare å håpe Click to expand... Da skal dere få høre Mr. Cato hyle av ekstase. Beliebers;go home :lol:
putzmeister said: Det kan vel tenkes at vi får besøk av 747-8F om ikke så alt forlenge, uten at jeg hvet noe spesifikt.... Det er bare å håpe Click to expand... Da skal dere få høre Mr. Cato hyle av ekstase. Beliebers;go home :lol:
L learjet oversheriffmester Medlem 18 Jul 2012 #9 PT så er det ingen planer om å få 747-8F inn til OSL. Noen praktiske issues ved andre stasjoner. Men det håper vi å kunne løse. Men skulle den ramle inn, så kan jeg love at jeg skal rope ut. Høyt og tydelig. S
PT så er det ingen planer om å få 747-8F inn til OSL. Noen praktiske issues ved andre stasjoner. Men det håper vi å kunne løse. Men skulle den ramle inn, så kan jeg love at jeg skal rope ut. Høyt og tydelig. S