Originally posted by CK
INGEN fly i Sør-Norge (sør for TRD) i norsk luftrom...
Originally posted by Martin
Originally posted by CK
INGEN fly i Sør-Norge (sør for TRD) i norsk luftrom...
Ikke på vestlandet heller??
Originally posted by DY
Kanskje de tok det for gitt at dette ble lagt til Røyken.....
...noe a la P4 gjorde...de trodde jo at de skulle få forlenget konsesjonen i 10 år til, og leverte en visstnok dårlig gjennomarbeidet søknad.....
....bare en tanke.
Originally posted by TG923
Mener du med dette at Røyken også vil bli vinnere til slutt (som P4)![]()
Strejker = gidseltagning, har efter min mening INGEN berettigelse. Hvad enten vi taler om flyveledere, skolelærere, skraldemænd eller andre.Originally posted by LN-BRK
Og til de som mener det er trist dette går utover uskyldige passasjerer: Det er jo hele poenget! En aksjon/streik har ikke noe poeng om det ikke får konsekvenser for noen.
Originally posted by BEF
Helt OK at flygeldere også skal kunne aksjonere, men de bør følge spillereglene de som alle andre. Å bare sette seg på ræva og furte når de selv føler for det, er jo utrolig egoistisk.
Takk.Originally posted by Falcon
Men ikke skyt på LN-ATC, i alle fall - han er uskyldig!![]()
Vet du hva, flygeledere gir fullstendig FAEN i om DU gir sympati eller ikke. Dette her handler ikke KUN om en politisk streik, men også om folks liv, familie etc. Jeg syntes det er fair at man må få lov til å være frustrert og forbanna på sin ledelses beslutning i noen timer. Prøv og sett deg inn i andres situasjon også, CK! Jeg vet ikke i hvilken grad du har innsikt i CRM, menneskelige ytelser og begrensninger etc, men det finnes nok av hendelsesrapporter å lære av, som tilsier at folka der borte trenger en liten pause akkurat nå.Originally posted by CK
Dette er dramatisk, og vil IKKE gi sympati. La oss håpe de iallefall har vett nok til å pelle seg tilbake på jobb ASAP. Dette blir kaos. Heldigvis ventet de til 10:30 - når trafikken hadde roet seg noe etter morgenrushet.
så er det måske meget forståeligt at det ikke var den anden der blev nedlagt!Originally posted by LN-ATC
........., men jeg tør påstå det er tydlige kulturforskjeller mellom de to kontrollsentralene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.