• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Jeg legger ut et hint, men venter til etter påske om ingen vet etter det. Påskefreden skal herske. Det er en mindre flyplass i en stor afrikansk by.

Jeg var nesten sikker på at det var Manda, men det passer ikke med en stor afrikansk by - for det passer Wilson bedre, men får ingen bilder derfra til å stemme

• Like
Reactions: jb1
Men Wilson er helt riktig. Bildet er tatt fra Aero Club restaurant i ca. 2014. Jeg ser at restauranten nå kun er åpen for medlemmer av flyklubben. Det overstrøkne navnet på flykroppen er Air Kenya.

Back