J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem Saturday at 11:56 #3,762 dc-8-63 said: Hvor er vi her: View attachment 56627 Click to expand... Er dette Portland? Jeg mener jeg har lest en artikkel om denne flyplassen i USA som har litt Gardermoen stil, men jeg kunne ikke finne den artikkelen igjen.
dc-8-63 said: Hvor er vi her: View attachment 56627 Click to expand... Er dette Portland? Jeg mener jeg har lest en artikkel om denne flyplassen i USA som har litt Gardermoen stil, men jeg kunne ikke finne den artikkelen igjen.
Alpha ScanFlyer Silver Monday at 00:03 #3,765 jb1 said: Hvor er vi her? View attachment 56645 Click to expand... Karakteristisk terminalbygg, som jeg mener må være LUX?
jb1 said: Hvor er vi her? View attachment 56645 Click to expand... Karakteristisk terminalbygg, som jeg mener må være LUX?
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem Monday at 07:47 #3,766 Alpha said: Karakteristisk terminalbygg, som jeg mener må være LUX? Click to expand... Helt riktig. Basen for det eller et av de minste nasjonale flyselskaper i Europa, Luxair.
Alpha said: Karakteristisk terminalbygg, som jeg mener må være LUX? Click to expand... Helt riktig. Basen for det eller et av de minste nasjonale flyselskaper i Europa, Luxair.
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem Tuesday at 14:07 #3,767 jb1 said: Helt riktig. Basen for det eller et av de minste nasjonale flyselskaper i Europa, Luxair. Click to expand... Legger ved et bilde til fra samme besøk. Flyet som tok meg til Oslo før avgang og etter ankomst. Godt belegg og god service. Attachments IMG_2835.webp 117.1 KB · Views: 8 F34F83F4-9A50-4A1E-8781-64C5D68C5369.webp 67.1 KB · Views: 8
jb1 said: Helt riktig. Basen for det eller et av de minste nasjonale flyselskaper i Europa, Luxair. Click to expand... Legger ved et bilde til fra samme besøk. Flyet som tok meg til Oslo før avgang og etter ankomst. Godt belegg og god service.