LN-MOW Flyklapper Medlem 4 Nov 2022 #2,461 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hvor er dette? Attachments N325SW.jpg 105 KB · Views: 373
IL-2 ScanFlyer Gold 6 Nov 2022 #2,462 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg får det ikke helt til å stemme med skogen i bakgrunnen, men likevel: Salt Lake City?
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg får det ikke helt til å stemme med skogen i bakgrunnen, men likevel: Salt Lake City?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 7 Nov 2022 #2,463 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Atlanta er også en mulighet
A andreas_a ScanFlyer Gold 7 Nov 2022 #2,464 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Tror jeg klarte å finne denne hangaren i Tampa
IL-2 ScanFlyer Gold 23 Nov 2022 #2,465 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Tja? "fylle på med tekst"
LN-MOW Flyklapper Medlem 23 Nov 2022 #2,466 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) andreas_a said: Tror jeg klarte å finne denne hangaren i Tampa Click to expand... Tampa er korrekt .. Scenen er din.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) andreas_a said: Tror jeg klarte å finne denne hangaren i Tampa Click to expand... Tampa er korrekt .. Scenen er din.
A andreas_a ScanFlyer Gold 23 Nov 2022 #2,467 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Har ikke noe ny oppgave på lager, så her er det åpent for førstemann
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Har ikke noe ny oppgave på lager, så her er det åpent for førstemann
T TLS at OSL Flyer Medlem 25 Nov 2022 #2,468 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg regner med at det er noen som klarer denne, selv om det ikke er så mye å se? Attachments Hvilken flyplass.jpg 60.4 KB · Views: 251
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg regner med at det er noen som klarer denne, selv om det ikke er så mye å se?
T TLS at OSL Flyer Medlem 26 Nov 2022 #2,469 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er tydeligvis på tide med et hint: Bildet er tatt på en europeisk flyplass. Last edited: 26 Nov 2022
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er tydeligvis på tide med et hint: Bildet er tatt på en europeisk flyplass.
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 26 Nov 2022 #2,470 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Frankfurt?
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 27 Nov 2022 #2,471 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er vel LHR tenker jeg.
T TLS at OSL Flyer Medlem 27 Nov 2022 #2,472 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hickok said: Det er vel LHR tenker jeg. Click to expand... Da tenker du helt rett. Din tur!
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hickok said: Det er vel LHR tenker jeg. Click to expand... Da tenker du helt rett. Din tur!
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 27 Nov 2022 #2,473 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg har ikke noe akkurat nå. Om noen andre har så er det fritt frem.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg har ikke noe akkurat nå. Om noen andre har så er det fritt frem.
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 29 Nov 2022 #2,474 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) En hyggelig liten plass: [/url]95934D61-2EAC-4176-A382-A4569F0BF4F4 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) En hyggelig liten plass: [/url]95934D61-2EAC-4176-A382-A4569F0BF4F4 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]
V Voipe ScanFlyer Blue 5 Dec 2022 #2,475 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Løfter denne med å svare Kahului Airport. Det er fritt frem for andre, hvis riktig svar.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Løfter denne med å svare Kahului Airport. Det er fritt frem for andre, hvis riktig svar.
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 5 Dec 2022 #2,476 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Korrekt (sitter akkurat naa 10 minutter ;-) OGG
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem 5 Dec 2022 #2,477 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hvis oppgaven er åpen, legger jeg ut denne. Stikkord: «forhenværende». Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hvis oppgaven er åpen, legger jeg ut denne. Stikkord: «forhenværende». Sent from my iPhone using Tapatalk
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem 8 Dec 2022 #2,478 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) jb1 said: Hvis oppgaven er åpen, legger jeg ut denne. Stikkord: «forhenværende». Sent from my iPhone using Tapatalk Click to expand... Det behøves visst litt mer hjelp her. Stikkord: olympisk. Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) jb1 said: Hvis oppgaven er åpen, legger jeg ut denne. Stikkord: «forhenværende». Sent from my iPhone using Tapatalk Click to expand... Det behøves visst litt mer hjelp her. Stikkord: olympisk. Sent from my iPhone using Tapatalk
Someone Moderator Staff member Medlem 8 Dec 2022 #2,479 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Gamle Aten Hellinikon lufthavnen
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem 8 Dec 2022 #2,480 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Someone said: Gamle Aten Hellinikon lufthavnen Click to expand... Korrekt,noen flere derfra Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Someone said: Gamle Aten Hellinikon lufthavnen Click to expand... Korrekt,noen flere derfra Sent from my iPhone using Tapatalk