A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 7 Sep 2020 #1,781 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Martinique Aime Cesaire International Airport (FDF) ?
tdb ScanFlyer Silver Medlem 7 Sep 2020 #1,782 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Au66 said: Martinique Aime Cesaire International Airport (FDF) ? Click to expand... Det stemmer ! Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Au66 said: Martinique Aime Cesaire International Airport (FDF) ? Click to expand... Det stemmer ! Sent from my iPhone using Tapatalk
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 7 Sep 2020 #1,783 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg er god til å tippe, så nå må jeg fly og kjøpe en LOTTO-kupong, og imens setter jeg da oppgaven fri.......
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg er god til å tippe, så nå må jeg fly og kjøpe en LOTTO-kupong, og imens setter jeg da oppgaven fri.......
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 7 Sep 2020 #1,784 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Da tar jeg ansvar: Hvor er dette? Attachments Hvor8.jpg 69 KB · Views: 205
Gandalf ScanFlyer Silver 7 Sep 2020 #1,785 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Cludmaster sitt bilde viser en flyplass som ligger på et sted med navnet Hotellneset, og flyplassen heter Longyear (LYR/ENSB) Mvh,
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Cludmaster sitt bilde viser en flyplass som ligger på et sted med navnet Hotellneset, og flyplassen heter Longyear (LYR/ENSB) Mvh,
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 7 Sep 2020 #1,786 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det var kjapt levert Gandalf og selvfølgelig helt riktig. Din tur!
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det var kjapt levert Gandalf og selvfølgelig helt riktig. Din tur!
Gandalf ScanFlyer Silver 8 Sep 2020 #1,787 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Takker, jeg er en smule forelsket i Svalbard, skjønner du. Nå, neste viser ikke ett tårn på en flyplass, men det startet sitt liv som det. Var i bruk på denne flyplassen i godt og vel 30 år. Så, hvilken lufthavn snakker vi om? Attachments IMG_1509.jpg 56.9 KB · Views: 180
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Takker, jeg er en smule forelsket i Svalbard, skjønner du. Nå, neste viser ikke ett tårn på en flyplass, men det startet sitt liv som det. Var i bruk på denne flyplassen i godt og vel 30 år. Så, hvilken lufthavn snakker vi om?
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 8 Sep 2020 #1,788 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Prøver med Ørsta/Volda (HOV).
Gandalf ScanFlyer Silver 8 Sep 2020 #1,789 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Sorry, det er ikke Hovden.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 8 Sep 2020 #1,790 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Stord lufthamn
Gandalf ScanFlyer Silver 8 Sep 2020 #1,791 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Vely solly, ikke Sørstokken heller..... Mvh,
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 8 Sep 2020 #1,792 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg synes det er noe kjent med dette. Har det vært med i konkurransen før? Stokka, kan det stemme? Helgelandskystens perle?
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg synes det er noe kjent med dette. Har det vært med i konkurransen før? Stokka, kan det stemme? Helgelandskystens perle?
Gandalf ScanFlyer Silver 8 Sep 2020 #1,793 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hickok, du får ekstra poeng for å identifisere Stokka som Helgelandskystens Perle! Ze controls zey are in you hands. Mvh,
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hickok, du får ekstra poeng for å identifisere Stokka som Helgelandskystens Perle! Ze controls zey are in you hands. Mvh,
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Sep 2020 #1,794 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Da prøver vi en ny en. Burde være overkommelig. Attachments 25239306.jpg 70.9 KB · Views: 139
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 9 Sep 2020 #1,795 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Svolvær, Helle. ENSH. Espen
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Sep 2020 #1,796 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det var nok i enkleste laget, ja! Raider tar den videre.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det var nok i enkleste laget, ja! Raider tar den videre.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 10 Sep 2020 #1,797 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Vi skrur ikke vanskelighetsgraden opp nevneverdig. På hvilken lufthavn står dette tårnet? Espen Attachments Oppgave304.jpg 88.8 KB · Views: 112
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Vi skrur ikke vanskelighetsgraden opp nevneverdig. På hvilken lufthavn står dette tårnet? Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 10 Sep 2020 #1,798 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Kristiansand lufthavn, Kjevik
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 10 Sep 2020 #1,799 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er nok det Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 10 Sep 2020 #1,800 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Vi beveger oss fra Sørlandet og hit. Men hvor er hit? Attachments elk.jpg 56.1 KB · Views: 102