RJon ScanFlyer Dusty Medlem 4 Sep 2020 #1,761 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Tokyo Haneda airport? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Tokyo Haneda airport? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
M Mads93 ScanFlyer Blue 5 Sep 2020 #1,762 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Nope, Dere skal lenger nord.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 5 Sep 2020 #1,763 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Fra hofta: Sapporo
M Mads93 ScanFlyer Blue 5 Sep 2020 #1,764 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Er ikke så dum den hofta di! Fra internasjonale terminalen på New Chitose Airport aka Sapporo
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Er ikke så dum den hofta di! Fra internasjonale terminalen på New Chitose Airport aka Sapporo
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 5 Sep 2020 #1,765 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hofta er god til å holde beina på plass i alle fall Hvor er vi her? Attachments IMG_1828.jpg 61.9 KB · Views: 177
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hofta er god til å holde beina på plass i alle fall Hvor er vi her?
B Bergern ScanFlyer Dusty 5 Sep 2020 #1,766 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Växjö lufthavn burde vel være aktuell for de selskapene der.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Växjö lufthavn burde vel være aktuell for de selskapene der.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 5 Sep 2020 #1,767 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er hverken Växjö eller Røros - så fikk vi eliminert to.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er hverken Växjö eller Røros - så fikk vi eliminert to.
B Bergern ScanFlyer Dusty 5 Sep 2020 #1,768 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er noe kjent med den tuben bak der... Paris CDG?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 5 Sep 2020 #1,769 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg har tatt bildet, men aldri vært på CDG...
M Mads93 ScanFlyer Blue 5 Sep 2020 #1,770 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det må jo være Kastrup?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 6 Sep 2020 #1,771 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det må det jo være Mads93! Kanskje så enkel at den ble vanskelig?
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det må det jo være Mads93! Kanskje så enkel at den ble vanskelig?
M Mads93 ScanFlyer Blue 6 Sep 2020 #1,772 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hehe løpt ut til det buete taket det noen ganger. Hvor er dette? Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hehe løpt ut til det buete taket det noen ganger. Hvor er dette? Sent from my iPhone using Tapatalk
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 6 Sep 2020 #1,773 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Jeg har nesten maken bilde
T Turtle ScanFlyer Silver 6 Sep 2020 #1,774 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det ser kanskje ut som den delen av Amsterdam Schiphol som ikke er blå?!
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det ser kanskje ut som den delen av Amsterdam Schiphol som ikke er blå?!
M Mads93 ScanFlyer Blue 6 Sep 2020 #1,775 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Helt korrekt! SIA Sharklet funka dårlig som avledningsmanøver. Din tur
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Helt korrekt! SIA Sharklet funka dårlig som avledningsmanøver. Din tur
T Turtle ScanFlyer Silver 6 Sep 2020 #1,776 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) At det var en SIA A350 ante jeg ikke men tårnet og det fancy hotellet virket mer kjent Da får en finne seg til rette på det mest ukomfortable setet som finnes for en morgentur til... ? Attachments IMG_20190603_092959.jpg 458.6 KB · Views: 127
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) At det var en SIA A350 ante jeg ikke men tårnet og det fancy hotellet virket mer kjent Da får en finne seg til rette på det mest ukomfortable setet som finnes for en morgentur til... ?
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 7 Sep 2020 #1,777 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det ligner på Menorca Airport (MAH).
T Turtle ScanFlyer Silver 7 Sep 2020 #1,778 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er nå godt at det ligner siden du har helt rett i at det er Mahon! Kun ca. 1 time 40 minutter hver vei så en overlever en dag på hoppsetet uten ødelagt rygg samt at det er en annen verden sammenlignet med naboøya.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er nå godt at det ligner siden du har helt rett i at det er Mahon! Kun ca. 1 time 40 minutter hver vei så en overlever en dag på hoppsetet uten ødelagt rygg samt at det er en annen verden sammenlignet med naboøya.
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 7 Sep 2020 #1,779 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Ca 3,15 fra oslo da, men overkommelig det også.. Jeg setter herved oppgaven fri.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Ca 3,15 fra oslo da, men overkommelig det også.. Jeg setter herved oppgaven fri.
tdb ScanFlyer Silver Medlem 7 Sep 2020 #1,780 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Siden vi er inne på bilder fra flightdeck, men tror nok det kan bli litt vanskelig, så la til et ekstra bilde. Hvor er dette? Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Siden vi er inne på bilder fra flightdeck, men tror nok det kan bli litt vanskelig, så la til et ekstra bilde. Hvor er dette? Sent from my iPhone using Tapatalk