Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Jeg har bare vært på tre flyplasser i Australia. Dette er ingen av dem, men den ser ganske stor ut. Tipper på Adelaide.

Adelaide er helt riktig.
Da er det din tur til å velge reisemål.

Slenger pinnen videre til noen som har noe delendes på brikken.

Ingen som tok stafetten videre, så jeg setter dere på prøve med denne.
d739ba928b2e2e9798085bc30704a684.jpg

Bildet er rundt tre år gammelt, og jeg var ikke i Europa når jeg tok det.

Jeg trodde den lastegreia ved bakre del av flyets høyre side skulle vekke noen tanker, men ser jo at resten ikke avslører all verdens. Bildet er tatt i fire-fem-tiden på ettermiddagen lokal tid, og jeg var i egen seng rett etter midnatt. Kan også avsløre at det ikke var noen overraskelser innen valg av allianse.

Last edited:

På IAD kjører de jo folk rundt i slike rare greier, men får ikke det til å passe med at du var i sengs i Bærum rundt midnatt eller flytype

Kan det være AMS?

Det der er vel en rullestollaster, og ikke slik for remote parking på IAD

På IAD kjører de jo folk rundt i slike rare greier, men får ikke det til å passe med at du var i sengs i Bærum rundt midnatt eller flytype

Det var akkurat det jeg tenkte på. Så sære ting ser man jo ikke overalt, men helt korrekt; Det er ikke IAD, men betydelig nærmere heimen. Må si jeg syns den tomatbaserte sausen fra området er oppskrytt, men tortellini i glohet buljong smaker fantastisk på denne tiden av året.

Bologna BLQ, og så er du ikke så fan av bolognese? Forøvrig så viser bilder på Google at BLQ sin "Follow me" bil er en Lamborghini

BLQ!
Nei, bolognese er ikke min ting. Helt ok, men foretrekker nesten alle andre måter å få pastaen servert på. Din tur, Henshaw!

Back