WF-380 ScanFlyer Gold 21 Apr 2019 #721 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er hverken Brussel eller Berlin. Flyplassen er ikke i Europa.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er hverken Brussel eller Berlin. Flyplassen er ikke i Europa.
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 22 Apr 2019 #722 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Kjenner meg igjen her, det er fra tbit på LAX Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Kjenner meg igjen her, det er fra tbit på LAX Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
WF-380 ScanFlyer Gold 22 Apr 2019 #723 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) RJon said: Kjenner meg igjen her, det er fra tbit på LAX Click to expand... LAX Tom Bradley er helt korrekt.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) RJon said: Kjenner meg igjen her, det er fra tbit på LAX Click to expand... LAX Tom Bradley er helt korrekt.
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 23 Apr 2019 #724 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hvilken flyplass er dette? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hvilken flyplass er dette? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
T TLS at OSL Flyer Medlem 23 Apr 2019 #725 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Et skudd i blinde: SFO??
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 23 Apr 2019 #726 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Du er flink å skyte SFO er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Du er flink å skyte SFO er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
T TLS at OSL Flyer Medlem 23 Apr 2019 #727 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) RJon said: Du er flink å skyte SFO er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk Click to expand... Jeg syntes det var noe kjent med det bygget og de vinduene... Neste oppgave: Hvor er dette tårnet? Attachments Hvor er dette.jpg 79.3 KB · Views: 282
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) RJon said: Du er flink å skyte SFO er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk Click to expand... Jeg syntes det var noe kjent med det bygget og de vinduene... Neste oppgave: Hvor er dette tårnet?
T TLS at OSL Flyer Medlem 24 Apr 2019 #728 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Da ingen ikke en gang har forsøkt seg på denne, kommer jeg med et tips: Det er på en øystat (et eller annet sted i verden).
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Da ingen ikke en gang har forsøkt seg på denne, kommer jeg med et tips: Det er på en øystat (et eller annet sted i verden).
Someone Moderator Medlem 24 Apr 2019 #729 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Kan det være Malta?
T TLS at OSL Flyer Medlem 24 Apr 2019 #730 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Nei, det er ikke Malta. Et hint til: Det er lenger vekk enn Someones forslag.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Nei, det er ikke Malta. Et hint til: Det er lenger vekk enn Someones forslag.
T TLS at OSL Flyer Medlem 25 Apr 2019 #731 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Da ingen har klart denne, noe jeg heller egentlig ikke trodde, kommer svaret her: Freeport, Bahamas. Da er oppgaven fri.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Da ingen har klart denne, noe jeg heller egentlig ikke trodde, kommer svaret her: Freeport, Bahamas. Da er oppgaven fri.
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 26 Apr 2019 #732 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Benytter meg av at oppgaven er fri. Hvilken flyplass er her nede? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Benytter meg av at oppgaven er fri. Hvilken flyplass er her nede? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
K KnutW ScanFlyer Rusty Medlem 26 Apr 2019 #733 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er ikke mange flyplasser som kan konkurrere mot Sandane når det gjelder beliggenhet og topografi! Oppgaven er fortsatt fri hvis ENSD er korrekt.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er ikke mange flyplasser som kan konkurrere mot Sandane når det gjelder beliggenhet og topografi! Oppgaven er fortsatt fri hvis ENSD er korrekt.
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 26 Apr 2019 #734 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
IL-2 ScanFlyer Gold 26 Apr 2019 #735 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Ja, hvor er dette? Attachments kd.png 436.5 KB · Views: 193
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 27 Apr 2019 #736 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det må være Vadsø (Kvenbyen) -VDS/ENVD. Espen
IL-2 ScanFlyer Gold 27 Apr 2019 #737 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det stemmer! Nærmere bestemt Kiby, i bakgrunnen.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Apr 2019 #738 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hvilken lufthavn er det Atlantic Airways besøker her? Beklager billedformatet......:drunk: Espen Attachments Oppgave25.jpg 112.5 KB · Views: 142
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Hvilken lufthavn er det Atlantic Airways besøker her? Beklager billedformatet......:drunk: Espen
T TLS at OSL Flyer Medlem 29 Apr 2019 #739 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Bygningen i bakgrunnen ser ut til å være i arabisk stil. Jeg tipper Tunis.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Bygningen i bakgrunnen ser ut til å være i arabisk stil. Jeg tipper Tunis.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Apr 2019 #740 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er ikke Tunis, men heller ikke så langt unna. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2) Det er ikke Tunis, men heller ikke så langt unna. Espen