Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Hvor er vi her:

e1ba2ebde98d91d5caf07d36b42af8d9.jpg

Hvilken flyplass befinner vi oss på her?

Espen

Attachments

• Oppgave 2.jpg
    Oppgave 2.jpg
    141.8 KB · Views: 179

Det budet avslås dessverre. Dette er ikke Tromsø, Langnes.

Espen

Jeg tar en kjapp en nå rett før helga:cool: Hvilken lufthavn har denne reklamen på hangartaket?

Espen

Attachments

• Oppgave 3.jpg
    Oppgave 3.jpg
    135.3 KB · Views: 152

Da har det gått 48 timer uten oppfølging og jeg prøver denne. Litt utenfor boksen, men burde være grei for dem som har fulgt med i historietimen:

Attachments

• IMG_9329.jpg
    IMG_9329.jpg
    119 KB · Views: 78

Da har det gått 48 timer uten oppfølging og jeg prøver denne. Litt utenfor boksen, men burde være grei for dem som har fulgt med i historietimen:

Sorry Knut, ble litt opptatt av mulighetene Midjourney og Adobe Photoshop AI (en av Land Rover gruppen her ute på øya er dypt inne i Firefly) så min rendering av Fornebu plassert i Middle Earth (Lord of the Rings) med 4 DC-8-63 ved Pir B, problemet var LN-MOW på Parkering med med Nissa Nyberget.

Sorry Knut, ble litt opptatt av mulighetene Midjourney og Adobe Photoshop AI (en av Land Rover gruppen her ute på øya er dypt inne i Firefly) så min rendering av Fornebu plassert i Middle Earth (Lord of the Rings) med 4 DC-8-63 ved Pir B, problemet var LN-MOW på Parkering med med Nissa Nyberget.

Nuvel. Her var det… mye. Dette føler jeg at jeg hverken trenger eller vil vite noe mere om.

På flyplassspørsmålet kan jeg visst komme med et hint: Sentrumsnært.

Back