Gandalf ScanFlyer Silver 26 Nov 2019 #481 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Tenker at vi her nyter synet av Boeing 757 F-22 avionics testbed, reg N757A Catfish. Mvh,
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Tenker at vi her nyter synet av Boeing 757 F-22 avionics testbed, reg N757A Catfish. Mvh,
LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Nov 2019 #482 Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Kanskje litt for lett, ja .... din tur. Last edited: 26 Nov 2019
Gandalf ScanFlyer Silver 26 Nov 2019 #483 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 OK, her er neste forsøk, burde ikke være for vanskelig? Vi ser at det er en enseter, og at den tilhører det kjente rederiet RAF. Mvh, Attachments What is this.jpg 120.4 KB · Views: 300
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 OK, her er neste forsøk, burde ikke være for vanskelig? Vi ser at det er en enseter, og at den tilhører det kjente rederiet RAF. Mvh,
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 26 Nov 2019 #484 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Eller RAE...
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 27 Nov 2019 #485 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 For å få litt fremgang i denne tråden, så foreslår jeg denne: Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 For å få litt fremgang i denne tråden, så foreslår jeg denne: Scooter01
splasher YGBSM 27 Nov 2019 #486 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Bristol 188, også kjent som «the flaming pencil»
Gandalf ScanFlyer Silver 28 Nov 2019 #487 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Your controls, Mister Scooter. Mvh,
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 29 Nov 2019 #488 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Gandalf said: Your controls, Mister Scooter. Mvh, Click to expand... Da er det vel bare å trå til med en ny oppgave... Scooter01 Last edited: 29 Nov 2019
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Gandalf said: Your controls, Mister Scooter. Mvh, Click to expand... Da er det vel bare å trå til med en ny oppgave... Scooter01
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 30 Nov 2019 #489 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Hmmm -denne oppgaven var visst ikke så enkel som jeg trodde, håper det hjelper å vite at flyet er oppkalt etter en engel. :love Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Hmmm -denne oppgaven var visst ikke så enkel som jeg trodde, håper det hjelper å vite at flyet er oppkalt etter en engel. :love Scooter01
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 30 Nov 2019 #490 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 - og designet av en tysker...
S semmern ScanFlyer Gold 30 Nov 2019 #491 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 LN-KOG said: - og designet av en tysker... Click to expand... En skikkelig stridsvogn
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 LN-KOG said: - og designet av en tysker... Click to expand... En skikkelig stridsvogn
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 30 Nov 2019 #493 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Og mannen som designet det var Focke-Wulfs Kurt Tank - stridsvognen semmern viste til.
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Og mannen som designet det var Focke-Wulfs Kurt Tank - stridsvognen semmern viste til.
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 1 Dec 2019 #494 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 splasher said: Det er en HAL HF-24 Marut. Click to expand... Det stemmer, og Marut er en engel i diverse østerlandske religioner... splashers tur! Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 splasher said: Det er en HAL HF-24 Marut. Click to expand... Det stemmer, og Marut er en engel i diverse østerlandske religioner... splashers tur! Scooter01
splasher YGBSM 2 Dec 2019 #495 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Jeg har dessverre ikke mulighet for øyeblikket. Oppgaven er derfor fri.
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Jeg har dessverre ikke mulighet for øyeblikket. Oppgaven er derfor fri.
E Erik HB ScanFlyer Blue 4 Dec 2019 #496 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Er det noen som vil prøve seg på denne, kanskje? Hvilken flytype finner man denne cockpiten i?
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Er det noen som vil prøve seg på denne, kanskje? Hvilken flytype finner man denne cockpiten i?
splasher YGBSM 4 Dec 2019 #497 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Det der er styrhuset i en Lockheed Super Constellation, formoder jeg.
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Det der er styrhuset i en Lockheed Super Constellation, formoder jeg.
E Erik HB ScanFlyer Blue 4 Dec 2019 #498 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Det stemmer 100%, så da er du klarert for take-off.
S semmern ScanFlyer Gold 31 Dec 2019 #500 Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Skjedd lite her i det siste. Prøver og se om denne holder ut året Attachments 23AC2382-8DEA-449B-B7BB-86D98ACCF5FC.jpeg 14.4 KB · Views: 101
Re: Konkurransetråd: Flykjenning - del 2 Skjedd lite her i det siste. Prøver og se om denne holder ut året