Konkuranse: Sommerferiens best trip-report

Ser at fristen for denne "konkurransen" er satt til 20 august, og jeg vil gjerne nominere/melde på 2 stk. (hvis det er mulig å nominere/melde på 2 stk?) kandidater med flotte skrevne TR`s ....

Mine kandidater er Dag Viking`s Salt og Champagne samt LNv22`s SMDII + Roadtrip Washington og omegn

[EDIT:] Etter nærmere øyesyn, så er vel LNv22`s SMDII + Roadtrip Washington og omegn gjort i 2010, så da utgår vel den...regner med det var 2011 TR`s som gjelder...:) Sorry...my bad...:( Det var godt ment...;)[/EDIT]

Mvh

HS-TLD

Last edited:
Ser at fristen for denne "konkurransen" er satt til 20 august, og jeg vil gjerne nominere/melde på 2 stk. (hvis det er mulig å nominere/melde på 2 stk?) kandidater med flotte skrevne TR`s ....

Mine kandidater er Dag Viking`s Salt og Champagne samt LNv22`s SMDII + Roadtrip Washington og omegn

Tror ikke det er noen regel mot hvor mange man kan nominere, men LNv22 sin rapport kan ikke delta, da den er fra november i fjor.

Eneste regelen er at den må være fra en reise gjennomfør juni, juli eller august.

Ellers er jeg ikke uenig. Den er veldig bra så langt ;)

Tror ikke det er noen regel mot hvor mange man kan nominere, men LNv22 sin rapport kan ikke delta, da den er fra november i fjor.

Ellers er jeg ikke uenig. Den er veldig bra så langt ;)

Hehe...du kom meg i forkjøpet på "edit`n" Martin ;) - det er nå endret i posten...

Last edited:
Back