Konkuranse: Sommerferiens best trip-report

Someone

Moderator
Medlem
Dette forumet er fullt av glimrende trip reports og for å oppfordre til ytterlige bidrag så ønsker vi å kåre sommerferiens beste trip reports.

Eneste regelen er at den må være fra en reise gjennomfør juni, juli eller august. Nominer din egen eller andres i denne tråden, og juryen vil plukke ut de 5 beste bidragene som man så kan stemme over. Hver persjon kan også stille med flere bidrag, så her er det bare å komme seg ut på reise....eller komme med en god trip report har du allerede vært på tur i sommer.

Siste frist er 20 august, hvorpå avstemningen vil finne sted

Vinner vil motta en premie fra Flyprat:)

Re: Konkuranse: Sommerenferiens best trip-report

Eneste regelen er at den må være fra en reise gjennomfør juni, juli eller august.

Siste frist er 20 august, hvorpå avstemningen vil finne sted

Vinner vil motta en premie fra Flyprat:)

Hva om man er på tur mellom 20. og 31. august?

Re: Konkuranse: Sommerenferiens best trip-report

Hva om man er på tur mellom 20. og 31. august?

Et sted måtte jeg sette grensen, og satte den ved skolen sommerferie....men du har da allerede en TR fra juni ;)

Blir det en suksess så kan jo det komme en høstkonkuranse....som eventuelt kan starte 21 august ;)

Bra insj!

Den stramme innleveringsfristen ekskluderer imidlertid min sommertur, jfr. signaturen under.

Skal ut på tur om en uke, med et par innenriksflyvninger i Vietnam og Kambodsja. Satser på at det blir könig. Dokumenteres selvsagt.

Hvorfor hadde vi ikke dette i fjor når jeg (og Olav :p ) faktisk rækte både Norge Rundt, Tromsø småflyrundt og Oslo histen og pisten?! :p Buuu! Jaja, skal holde øynene åpen for rapporter jeg liker :)

Hvorfor hadde vi ikke dette i fjor når jeg (og Olav :p ) faktisk rækte både Norge Rundt, Tromsø småflyrundt og Oslo histen og pisten?! :p Buuu! Jaja, skal holde øynene åpen for rapporter jeg liker :)

Vel det var ingen som tok initiativ i fjor, dessuten var det heller ingen Foreningen Flyprat som kunne sponse en premie ;)

Og for det tilfellet at premien skulle tilfalle et ikke-medlem, går den naturligvis tilbake i foreningskassen
stirthepot.gif

Flott initiativ :) Ga meg selv litt inspirasjon til å prøve meg på en ny TR med bl.a Spirit airlines sine "big front seats" BA på WT+ og AA i eco over dammen.

Hvordan er lovene på innholdet i TR'en? Jeg skal på 10-dagers cruise rundt Svalbard om halvanna uke - selve flyturen blir jo ikke helt like stor prosentvis andel av TR'en som båtturen..... :)

(også vil TR'en begynne innenfor fristen, men avsluttes 8 dager etterpå...)

Last edited:
Bra initiativ

Så da får en se om tiden rekker til, så en får skrevet ned noen ord om sommerens Peru og Colombia tur

Hvordan er lovene på innholdet i TR'en? Jeg skal på 10-dagers cruise rundt Svalbard om halvanna uke - selve flyturen blir jo ikke helt like stor prosentvis andel av TR'en som båtturen..... :)

(også vil TR'en begynne innenfor fristen, men avsluttes 8 dager etterpå...)

Er ingen regel om at den må inneholde noe minimum % med flystoff. TR må være "levert" senest 20. august, for etter det tenker jeg legge ut avstemning over de 5 beste kandidatene

Back