Konkuranse på WF Facebook

skjchr

ScanFlyer Blue
Konkuranse på WF Facebook

Widerøe kjører nå en konkuranse på FB "Behind the scenes".

"Vi flyr deg og en venn til Bodø 23. januar. Der venter en omvisningstur på vårt hovedkontor og i hangarene, også kjent som ”rød sone”. Videre lover vi deg en heftig tur i kabinsimulatoren. Og klarer du å mestre utfordringen i vår flysimulator med å lande et Widerøe-fly trygt når det er orkan i kastene?

Er du en skikkelig flyentusiast eller synes du bare dette høres veldig spennende ut, skriv en kort begrunnelse på hvorfor akkurat du og din venn skal vinne en dag ”Behind the scenes” med Widerøe."

http://www.facebook.com/?sk=messages#!/wideroe.no?sk=app_328121877207816

Er vel sikkert noen som er inntresert i premien her ?

Re: Konkuranse på WF Facebook

Er det blandet sammen kabinsimulator og cokcpit-simulator her?
Videre lover vi deg en heftig tur i kabinsimulatoren. Og klarer du å mestre utfordringen i vår flysimulator med å lande et Widerøe-fly trygt når det er orkan i kastene?

Og som vanlig må man utlevere seg og alle vennene sine på FB for å få mulighet for å delta, regner jeg med.

Nei du må ikke utlevere noen.

Og Widerøe har jo en kabinsimulator i Bodø, for opptrening av cabin crew (vet ikke om også flight crew trenes i kabin) - i tillegg til at jeg regner med de har flysim for pilotene, også den i Bodø.

Her må jo være en ypperlig konkurranse for unggutta boys ala de i SVG - hiv dere med og ta dere en helgetur til Bodø med luftfartsmuseet i pakka også! :)

Og Widerøe har jo en kabinsimulator i Bodø, for opptrening av cabin crew (vet ikke om også flight crew trenes i kabin) - i tillegg til at jeg regner med de har flysim for pilotene, også den i Bodø.

Cockpit-simulatoren er vel i Oslo, hos Oxford. Var bare formuleringen jeg stusset på når man snakker om kabinsimulator, og det å lande et fly trygt.

Det er også en cockpit-sim i Bodø, men den er uten motion og er noe enklere oppbygd.

Kabin og cockpit-simulator er adskilt.. Selv om det ikke er 'full-motion' i den som står i Bodø er det like morro å "fly" den :) kabinsimmen har motion ;)

Back