exflyplassdame
Newcomer
Re: Kommer Røros til OSL
Det jeg mente var at Røros er gamle braathens folk som driver på for fullt med handling. Jeg sa ikke at de som jobbet i bu kommer tilbake.
Du må ikke tolke alt på din måte. Dt ligger noe bak teksten :wink
Originally posted by Balle Chlorin
Originally posted by exflyplassdame
Samme her hørt fra en ansatt i dy som sa at Røros hadde startet og kjøpe utstyr til og drive med handling på OSl.
ser at dy har mange forsinkelser i kveld snakket med en kamerat som sa at NP sliter med lite folk på rampsiden i dag/kveld.
Spennede med gamleld bu folk tilbake på OSl
Nå tror jeg vel kanskje ikke akkurat at gamle BU folk som jobber i Røros Flyhandling kommer til å forlate jobbene sine rundt omkring i landet, selge husene sine, ta ungene ut av skolen, få ektefeller/samboere til å si opp jobbene sine for å flytte til Jessheim og jobbe på Gardermoen. Jeg betviler vel også sterkt at folk som jobbet i BU i "gamle dager" kommer til å si opp sine nåværende jobber og hive jobbsøknader i posten. Tror nok et nyetablert handlingselskap på OSL vil slite akkurat like mye som andre aktører med å skaffe folk.
Det jeg mente var at Røros er gamle braathens folk som driver på for fullt med handling. Jeg sa ikke at de som jobbet i bu kommer tilbake.
Du må ikke tolke alt på din måte. Dt ligger noe bak teksten :wink