Ja men den (BA781) går ganske sent fra ARN. Eventuelt mye tid å fylle før den går dersom han tar en AY flight dit i morgen tidlig. Jeg tror mer og mer på en longhaul fra starten av i morgen. Men skal han øst eller vest?
Tipper at Iberia ned til MAD med A346 kan være et hett tips for turen videre. Men vi får se!
Ikke noen slik i dag, men det går en A333 i ettermiddag. Tror imidlertid han skal lenger vestover. Han skal jo fly F også før turen er over ...
Men han skriver i slutten av siste post at neste flytur ikke går før om et par dager. Og hvis jeg har skjønt saken rett så er det kun helgen igjen av ferien... .
Jo, men det skrev jeg jo i går, så da blir det i morgen![]()
Jøss! Flyr BA LHR-MAN med 777 i morgen? :lol:
Tror BF spøkte litt
Skal ikke fly til MAN eller innen UK for den saks skyld.
Flyr BA med 777 mellom LHR-MAN? Noe jeg ikke har fått med meg der?
Så vidt jeg vet har ingen av BA sine 777 en kabin med åtte seter, men jeg kan ta feil
Nei, det har jeg ikke sjekket ut. Er vel også en mulighet for at han skal reise ut på Biz og komme tilbake i F?
Ja, men de har fortsatt ingen kabin med åtte seter i deres 777 og såvidt jeg vet gjelder det deres 767 og 747 også. Så kanskje han skal fly noe helt annet enn BA. Tror AA
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.