Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen.

Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen.

Spennende spennende.....følg med :):):)

Ja men den (BA781) går ganske sent fra ARN. Eventuelt mye tid å fylle før den går dersom han tar en AY flight dit i morgen tidlig. Jeg tror mer og mer på en longhaul fra starten av i morgen. Men skal han øst eller vest?

Hva var det jeg sa. Det ble BAs B767 fra ARN til LHR ja.

Det var BA781 jeg hadde i bakhodet hele veien jeg også. Men jeg ble litt usikker underveis. Men så det.

Tipper at Iberia ned til MAD med A346 kan være et hett tips for turen videre. Men vi får se!

Tipper at Iberia ned til MAD med A346 kan være et hett tips for turen videre. Men vi får se!

Ikke noen slik i dag, men det går en A333 i ettermiddag. Tror imidlertid han skal lenger vestover. Han skal jo fly F også før turen er over ...

Ikke noen slik i dag, men det går en A333 i ettermiddag. Tror imidlertid han skal lenger vestover. Han skal jo fly F også før turen er over ...

Men han skriver i slutten av siste post at neste flytur ikke går før om et par dager. Og hvis jeg har skjønt saken rett så er det kun helgen igjen av ferien...

Mulig vi snakker om en togtur innimellom her. Men så skal han jo tydeligvis fly i F og så da vet jeg ikke.

Passe behagelig i London. Røyk visst på en bringebærmojito på Hard Rock gitt :drink
(Bringebær er sunt er det ikke?)

ImageUploadedByTapatalk 21367582905.722138.jpg

ImageUploadedByTapatalk 21367582985.539067.jpg

Og innimellom der kommer det fly :D

Men han skriver i slutten av siste post at neste flytur ikke går før om et par dager. Og hvis jeg har skjønt saken rett så er det kun helgen igjen av ferien... .

Jo, men det skrev jeg jo i går, så da blir det i morgen ;)

Skal sitte i en åtteseterskabin i et stort fly med to motorer, og flyet er montert i Seattle.

Jøss! Flyr BA LHR-MAN med 777 i morgen? :lol:

Jo, men det skrev jeg jo i går, så da blir det i morgen ;)

Ja det var akkurat det jeg satt og resonerte meg frem til faktisk. Martin var i torsdag-modus når han postet denne posten mens jeg leste det i morges og var kommet i fredagsmodus. Så lett er det å lure seg selv.

Så da er det en Trippel-sju som venter i morgen da tipper jeg. Men hvilken vei går turen? Ikke godt å si. Kanskje du skal ut å fly Emirates i F til Dubai? Så vidt jeg kan se har BA flere en 8 F-seter i sine.

Alternativt: American AIrlines til JFK. De har åtte F-seter i sine 773ER.

Last edited:

Tror BF spøkte litt ;)

Skal ikke fly til MAN eller innen UK for den saks skyld.

Tror BF spøkte litt ;)

Skal ikke fly til MAN eller innen UK for den saks skyld.

Jeg hadde gjennomskuet BF for lenge siden. Går bare busser på den ruta...

Nei, BA har ingen F-kabiner som er så små.

Så vidt jeg vet har ingen av BA sine 777 en kabin med åtte seter, men jeg kan ta feil

Nei, det har jeg ikke sjekket ut. Er vel også en mulighet for at han skal reise ut på Biz og komme tilbake i F?

Edit: Eller vent! Slik jeg tolker post 49 skal han reise i en åtteseters-kabin i morgen. Så nå blir jeg bare enda mer forvirret. Hehehe. Neida... Joda...

Nei, det har jeg ikke sjekket ut. Er vel også en mulighet for at han skal reise ut på Biz og komme tilbake i F?

Ja, men de har fortsatt ingen kabin med åtte seter i deres 777 og såvidt jeg vet gjelder det deres 767 og 747 også. Så kanskje han skal fly noe helt annet enn BA. Tror AA

Ja, men de har fortsatt ingen kabin med åtte seter i deres 777 og såvidt jeg vet gjelder det deres 767 og 747 også. Så kanskje han skal fly noe helt annet enn BA. Tror AA

Jeg heller litt mot AA jeg også. Jeg får si det som det er: Time will show!

Tipper han har tenkt å teste AAs nye 777-300ER, som har en meget tiltalende F-kabin med nettopp åtte seter.

Back