Knausen ! We have a Problem (eller God Onsdag)

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Knausen skjoenner biler ! (Atlanta skjoenner absolutt ikke biler !!) - saa allt var i grunn i rute Hawaiian via Maui til Lihiue med Economy pluss i boks, hus i Princeville paa plass (tm) saa til Sixt Knausen og vaar hoffleverandoer av leie biler - Maui BMW X3 ready for you sir !!

WTF !!! Toyota RAV 4 !! MagaMobil - hva skjer ?? Midtiblinken ?? Dette skulle jo bare bli bra (tm) og her kommer selv Sixt drassende med noe man absolutt ikke kan kjoere …. Maga Maga hoerer hjemme i Atlanta og dalstrøkene innafor - Toyota - hmm bedre aa hoppe av paa Maui og hente ut en bil (X3)

God onsdag fra Røros. Snart klar for dagens kontorering og et ledermøte før SJ tar meg sydover til Oslo. Ha en best onsdag der du er.

God morgen fra kontoret. Litt mindre vann i Lysakerelven i dag, men fortsatt når det fint kunne vært en turbin her. Ha en fin dag

Good morgen fra Knausa Barbara,

Traumatisk å høre at DC8 blir prakket på en riskoker.. Du får trøste deg med at disse i alle fall ikke stopper.

Her er det hjemmekontor for første gang på lenge med peis, nykvernet kaffe, egg & kaviar (OBOS-varianten).. Sabla deilig - samt at 8 åringen er hjemme så da blir det 300 herlige spørsmål hvor jeg later som jeg kan alt.

I kveld er det ut på Garermoen og så skal man et par timer senere krangle med AVIS på KRS. Er jo trofast mot Sixt, men med firmaet penger blir det billigst. Har President Club så håper det ikke blie noe Asiatisk.

saa til Sixt Knausen og vaar hoffleverandoer av leie biler - Maui BMW X3 ready for you sir !!

Det er egentlig ikke meningen å kritisere den norske grammatikken din, spesielt etter så mange år i USA, men ville bare påpeke at det er en vesentlig forskjell på «leie biler» og «leiebiler».

Ellers god ettermiddag fra Kjøbenkantina.
Ute i god tid til halv-fire-balja til Oslo. Forøvrig samme balje som nedover på mandag, og i følge FR24 ser det ikke ut som den kan fly andre steder, for jeg tror den har flydd bare mellom OSL og CPH så langt tilbake jeg kan se (ett år).

Snau uke til neste flytur, men det blir med noen andre enn SAS.

Ha en god en :)

G’morgen .. Her var himmelen godt rødlig på morran .. ‘red in the morning, sailor’s warning’ .. Håper imidlertid at Ian har rast fra seg før han kommer denne veien, og at han svinger lenger øst. For LN-RTP ser det imidlertid litt mindre lystelig ut .. krysser fingre og tær.

Uansett skal det jobbes.

G’morgen .. Her var himmelen godt rødlig på morran .. ‘red in the morning, sailor’s warning’ .. Håper imidlertid at Ian har rast fra seg før han kommer denne veien, og at han svinger lenger øst. For LN-RTP ser det imidlertid litt mindre lystelig ut .. krysser fingre og tær.

Uansett skal det jobbes.

Ja, svineriet er på veg og treffer land om noen få timer.
Da kan det nok bli oversvømmelser og store ødeleggelser.
Vi er også midt i blinken men innen stormen når oss er den nok svekket til halv styrke, omtrent som full storm i Norge. Bare å sitte inne med en god bok og la det rase fra seg, skjønt bikkja blir nok stresset og nekter å gå utafor for å gjøre fra seg. :cry:

Attachments

• 070395F7-A679-463F-8C54-FB3535DEE2FE.jpeg
    070395F7-A679-463F-8C54-FB3535DEE2FE.jpeg
    680.3 KB · Views: 163
Back