Knallpris til Kina i C-klasse - kr. 7858

Discus

Galley Slave
Medlem
Kr. 7858 OSL-Guangzhou i Business class - tur og retur!

Tilbudet er annonsert på UK-sidene til Finnair (GBP799), men funker fra OSL også, så her kan man samle litt OneWorld-status og poeng for en billig penge.


Sales period: 1.9. - 30.9.2008. Minimum stay: 6 days or the night between Saturday and Sunday. Maximum stay: 1 month within the travel period. Available on Finnair or Finncomm Airlines flights. Child discount: 25 % for children between 2-11 years. Infant (under 2 years) discount: 90 %. No stopovers allowed. Tickets are non-refundable. No changes permitted.
 
Noen som får opp tur til Guangzhou fra OSL på Finnair.no?? Får bare beskjed om at den ikke finner noen flighter.
 
Du må ikke strekke det for langt ut på høsten - tror ikke det er en vinterrute. Søk eks. 2/10-11/10
 

Attachments

  • AY1.jpg
    AY1.jpg
    34 KB · Views: 233
  • AY2.jpg
    AY2.jpg
    28 KB · Views: 233
Da er det i boks!:cool::cool:
DEPARTURE
Oslo, Oslo Airport - Helsinki, Helsinki-Vantaa (Terminal 2)
Saturday 04 October 2008
AY656 I 13:15 - 15:40
Business cabin
Helsinki, Helsinki-Vantaa (Terminal 2) - Guangzhou, Baiyun
Saturday 04 October 2008
AY087 I 16:55 - 07:25+1
Business cabin
-RETURN
Guangzhou, Baiyun - Helsinki, Helsinki-Vantaa (Terminal 2)
Tuesday 07 October 2008
AY088 I 09:45- 15:10
Business cabin
Helsinki, Helsinki-Vantaa (Terminal 2) - Oslo, Oslo Airport
Tuesday 07 October 2008
AY659 I 15:45- 16:15
Business cabin
PRICE:7858.00 NOK including service fee
 
Nå kjører de i tillegg "2 for 1" på Business til Asia - tydelig at det ikke går like bra for Finnair om dagen.
 
Ja, det ulmer litt hos Finnair om dagen. Åpenbart at også de sliter med høy oljepris og synkende etterspørsel. Og MD-11-maskinene er vel ganske tørste?
 
...og nå har de ansatte takket nei til nedgang i lønn - så nå kommer oppsigelser.

Men hvordan kan de gi bort annenhvert sete når de sender ut pressemeldinger om tresiffrede prosentøkninger til Østen fra blant detet markedet.
 
Ja, det ulmer litt hos Finnair om dagen. Åpenbart at også de sliter med høy oljepris og synkende etterspørsel. Og MD-11-maskinene er vel ganske tørste?

Er det noen som har erfaringer med MD-11 hos Finnair? Ser at de opererer med seatpitch på hele 63". :wow:Har sete 1H og 2C på retur!
 
Back
Top