Polaris
Free Luigi
Knalldag innafor gjerdet på TOS!
Her kommer et par smakebiter fra et par fantastisk artige timer innenfor gjerdet nede på Langnes
Tusen tusen hjertelig takk til Kjetil som tok seg tid til å kjøre rundt - og attpåtil hørte på min flynerding. Vil også si en generell takk til alle innafor gjerdet som er utrolig gjestfrie og åpne, man ble jo invitert hist og pist uansett hvor man gikk. Dette er første gang jeg har vært i nærheten av fly utenom gate (og den lille titten du får på Svalbard når du går ut til flyet) - så det var utrolig spennende for min del å kunne gå såpass nært.
Bildene er foreløpig helt ubehandlede (sett bort fra det første som BSSW på forumet gjorde no triks med før han konverterte det til .jpeg. Så nå har du fått din cred du også!
)
Selvportrett i motoren på et King Air (forøvrig er dette Kjetils fotoidé, så det er generelt liten cred til meg på dette bildet, hehehe)
Trenger ikke alltid å fokusere på flyet... eh?
Øvelse på Hurtigruta*gjorde at vi fikk mange fine bilder av Seaking'en.
Sånn ser utsikten ut om du er filthy, filthy rich og har en Challenger i hagen.
Bra jeg ikke tok dette bildet i lufta... :lol:
Denne CRJ'en var nok veldig sulten
EDIT: glemte ett bilde
Her kommer et par smakebiter fra et par fantastisk artige timer innenfor gjerdet nede på Langnes

Bildene er foreløpig helt ubehandlede (sett bort fra det første som BSSW på forumet gjorde no triks med før han konverterte det til .jpeg. Så nå har du fått din cred du også!

Selvportrett i motoren på et King Air (forøvrig er dette Kjetils fotoidé, så det er generelt liten cred til meg på dette bildet, hehehe)

Trenger ikke alltid å fokusere på flyet... eh?

Øvelse på Hurtigruta*gjorde at vi fikk mange fine bilder av Seaking'en.

Sånn ser utsikten ut om du er filthy, filthy rich og har en Challenger i hagen.

Bra jeg ikke tok dette bildet i lufta... :lol:

Denne CRJ'en var nok veldig sulten

EDIT: glemte ett bilde
Last edited: