KLM utvider flåten med 3 stk A330-300 og 5 stk. E190

Re: KLM utvider flåten med 3 stk A330-300 og 5 stk. E190

Det er jo bra det. Men finnes det ingen planer for å åpne flere ruter innen Europa? blir det bare på langdistanse det skal ekspandere?

Langdistanse er KLM's ryggrad. Europarutene mater langdistanse. Kina er innen 10 år viktigere for KLM en USA (i f¢lge KLM-CEO P.Hartman). Nye Europa destinasjoner blir ikke utelukket men den ¢konomiske veksten finner sted i Asia, Latin-Amerika og visse Afrikanske land. I Europa ¢ker KLM frekvense til bl.a. OSL og TRD.

Re: KLM utvider flåten med 3 stk A330-300 og 5 stk. E190

Är detta bekräftat? Läste bara om en "möjlig" order på 9 A333, och de var ett rykte som gick på a.net.

Ledelsen i KLM har bekreftet dette ovenfor de tillitsvalgte. I går ble det også nevnt i nederlandsk presse.

Re: SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)

Placerer denne her i mangel på bedre, men ....
Igår lørdag fløj jeg AMS-CPH ombord på en KLM Cityhoppeer EMB 190....Det var første gang at jeg prøvede den. OG jeg må sige jeg blev postitiv overrasket...Pladsen var god, sæderne comfortable, capasiteten er 100 seats ...alt i alt en god oplevelse..
Hvordan den så er rent økonomisk, skal jeg ikke kunne sige, men jeg kunne sagtens forstille mig, at dette kunne være en mulighed for SAS...
Hilsen Ole

Last edited:
Back