KLM seating plan 777

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
Hei skal med KLM 777 fra Schiphol til JFK i sommer. Reiser 06.07.07 med KL 0643
Da det ble ringt til reisebyrået for å reservere seter på turen ble det fortalt at det var en gammel 777 og ikke sikkert vi fikk skjermer i stolryggene.

Det jeg da lurer på er at har KLM noen eldre 777 enn andre som ikke har skjerm i stolryggene på turistklasse siden alle bildene jeg har sett på airliners.net av cabin views er det skjermer.

Cabin views KLM 777 a.net

Originally posted by LN-FOC

Dette er bare tull. Alle KLMs 777 har PTV/AVOD - et av de beste systemene på markedet.

Stemmer det LN-FOC sier.

Men de er ikke helt lagd for lange folk. Når vedkommende foran deg legger setet helt ned klarer ikke jeg vippe skjermen langt nok opp til å se noe bilde i det hele tatt. Måtte bøye hodet ned for å se noe og det nyttet ikke i lengden... :(

Jeg er 197cm.

Men så prøver jeg alltid å få meg en exit-plass og der er skjermene på arm ut fra armlenet. Da kan man vinkle dem akkurat slik man vil.

Originally posted by VoiceCom

Dette er bare tull. Alle KLMs 777 har PTV/AVOD - et av de beste systemene på markedet.

Stemmer det LN-FOC sier.

Men de er ikke helt lagd for lange folk.

Litt ironisk egentlig, med tanke på at Nederlendere vel er blant verdens lengste folk. :)

Originally posted by LCH

Originally posted by VoiceCom

Stemmer det LN-FOC sier.

Men de er ikke helt lagd for lange folk.

Litt ironisk egentlig, med tanke på at Nederlendere vel er blant verdens lengste folk. :)

De har endret standarden for dører i hus, men KLM er og blir kjipe... :(

Back