KLM-salg startet i dag med OK priser

gustavf

Moderator
Medlem
KLM startet salg i dag, uten de helt store nyhetene.

Boston til 3.300 og New York til 3.495, ellers er Nord-Amerika priset over 4.000. Ellers var Istanbul til 1.300 og et par Asia-destinasjoner til i underkant av 5.500 det jeg bet meg merke i.

KLM har forøvrig blitt affiliate-partner med Flyprat, så et klikk på KLM-logoen før bestilling gir normalt en drøy hundrelapp til drift av forumet.

Re: Litt skuffende KLM-salg startet i dag

Tenker MD-11 her, kanskje til Teheran eller USA, brukes den på Afrika og ?

Mulig jeg er rar, men jeg synes Mexico for kr. 5.150,-, New York for kr. 3.300,- eller Hong Kong for kr. 5.350,- er direkte grisebillig.

Mulig jeg er rar, men jeg synes Mexico for kr. 5.150,-, New York for kr. 3.300,- eller Hong Kong for kr. 5.350,- er direkte grisebillig.

Nå er det ikke New York, men Boston, som var til 3.300. Men, ja, noen av prisene er gode.

Nå er det ikke New York, men Boston, som var til 3.300. Men, ja, noen av prisene er gode.

Rett skal være rett. Legg på kr. 195,- og man kommer seg til NY. Fortsatt fryktelig rimelig.

Veldig gode priser dette da. Eller finner folk spesielt lavere prisen med andre selskaper ... ?

Jeg bestilte billetter til NYC med BA for noen dager siden til ca. 3900 i deptember. KLM skal ha 500 kr mer. Noen som vet reiseperiode på tilbudet? Virker som det kun er bestemte reisetidspunkt prisene gjelder

Booka LH med 2x a380 til JFK i mars til 3100,- ink avgifter..

Jeg har kikket litt mer på prisene og "skuffende" var ikke helt rett, nei. Endret tittelen til "OK" priser.

Men ingen tilbud til Manila. Lurer på hvorfor de aldri kan tilby noen greie priser dertil. Sannsynligvis fordi de er det eneste europeiske selskapet som flyr på MNL nå, og også direkte fra Europa?

Heller ingen tilbud i Biz, som jo er skuffende!

BF:cool2

Enig! Labert tilbud!

Helt enig.

KLM skal ha dobbelt så mye som vi betalte med LH til Muscat.

For min del er ikke reiseperioden noe å juble over heller, er jo så og si borte hele mars. Og etter det er jo tilbudet gått ut.

Mange greie priser, det skal de ha. Men det ser ut til at de ligger litt over i pris i forhold til de salgene LH har hatt det siste halve året.

F.eks ca. 2900 for Tel Aviv, 650 kroner dyrere en LH skulle ha når vi kjøpte billetter dit sist november.

Kommer jo helt an på hvor man skal, men KLM/Air France har ofte veldig lave priser til f.eks. New York - finner "alltid" billetter til ca. 3300 kr.

Over halvparten av de nordamerikanske destinasjonene er til under 4500 kr, og alle er faktisk til under 5000 kr. Synes slettes ikke dette er dårlig, og nyc til 3495 kr må jeg virkelig si frister når jeg samtidig ser at miles'ene mine hos FlyingBlue snart må vedlikeholdes ;)

Over halvparten av de nordamerikanske destinasjonene er til under 4500 kr, og alle er faktisk til under 5000 kr. Synes slettes ikke dette er dårlig, og nyc til 3495 kr må jeg virkelig si frister når jeg samtidig ser at miles'ene mine hos FlyingBlue snart må vedlikeholdes ;)

Da oppruster du kontoen din med totalt 2000 miles. :rolleyes:

Back