• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KLM, PH-BTF

Aner ikke hvor de er lagret, men KLM skal selge alle fire 734 de har igjen.

737-406 25423 CFM56-3C1 138500 1991-11 46350 33695 Sale 2012-01/02
737-406 27232 CFM56-3C1 138500 1994-02 41433 29526 Sale 2012-01/02
737-406 27233 CFM56-3C1 138500 1994-03 41626 29344 Sale 201111/12
737-406 25412 CFM56-3C1 138500 1991-10 46187 33054 Sale 2012-01/02

http://planemart.com/FAA/Listings.asp?type=Commercial&typeMfr=BOEING&model=737-400

PH-BTG skal ut i løpet av november/desember, mens resten i januar/februar 2012.

Skal bli spennende å se hvor disse går hen, eller om de ender på skraphaugen som resten av gjengen.
 
Men hvor gikk den flighten?

Från ACARS: Flight id: KL7451 [EHAM-EGSH] []
Message content:-
ETA80A13134154KLM7451 EHAMEGSH131412EGSH 84
----------------------------------------------------------[ 13/09/2011 15:42 ]-


EGSH = Norwich
 
Er det i det hele tatt et stort marked for secondhand 737-classics? Kan de ha en fremtid som fraktere?
 
Classicene til KLM er vel kanskje ikke så lette og selge heller? De er jo noe spesielt innredet.
 
Classicene til KLM er vel kanskje ikke så lette og selge heller? De er jo noe spesielt innredet.

Hva tenker du på her? Hva er de interiørmessige forskjellene på KLM's 734 vs. SK sine? Og da er jeg klar over bagasje-skapet fremme i business.
 
Back
Top