KLM og forsinkelser

Ifg Articel 11 paa KLM sine Condition of carriage saa skulle de faatt overnatting.
Saa da har de evnt truffet paa noen som ikke kjenner reglene*som vi finner hos alle selskap* eller saa er det mer til historien .....
 
Originally posted by LN-KOG

Originally posted by KLMfan

sånn uten å spore av....SAS tar seg av passasjerene sine når noe går galt ? buss OSL-ARN ? jaja...hehe...

Det er enklere enn buss Amsterdam - Stavanger. Og KLM er ikke noe å være fan av - spesielt ikke hvis man snakker nederlandsk. Sist jeg fløy KLM fikk jeg utdelt en spørreundersøkelse som jeg fylte ut. Det var etter en OK flight interkontinental flight som så gikk videre med en liten gris til Oslo. Flyet til OSL var fullt av "norske" transittpassasjerer, men en og annen har nederlandsk som morsmål. Personlig reiser jeg som regel med to. Jeg påstår bare at min nederlandsk er god nok som arbeidsspråk.

Jeg overhørte to av crewet si - mens de leste gjennom de "konfidensielle" brukerundersøkelsene - at "vi kaster alle som ikke gir oss minimum god service". Det er helt i tråd med tidligere KLM-erfaringer. Og før noen går av skaftet: Jeg har flydd ofte KLM siden 1994. Min kone har flydd dem enda lengre - for ikke å snakke om hennes far som også har flydd ML/KNIL (som forsvant i 1949). Det er min nederlandske kones valg å fly SAS til Nederland fordi servicen er mye bedre på SAS - og da teller hun ikke antall drinker som ser ut til å være et kvalitetskriterium her på Scanair.


Vel jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har flydd KLM, og ja...de har sine råtne egg de også, men det skal være sagt at det er de ikke alene om. Min helhetsvurdering er likevel at jeg er meget fornøyd med KLM, deres rutenett, service etc. Men det er klart dette er subjektivt, og alle har rett til sin mening, men at de er så mye dårligere enn alle andre er jeg uenig i.
og ja, jeg snakker også nederlandsk.....
 
Back
Top