KLM med teknisk på Sola i dag?

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
KLM med teknisk på Sola i dag?

Hei, har ved to anledninger i dag. (kl. 1700 og 2000) observert en KLM 737 stående parkert på fjernpark (borte ved gamle Braathens Teknisk). Så vidt jeg kunne se nå i kveld så stod det lys på i kabinen. Så muligens den skal avgårde snart. Har ikke reg.

Re: KLM med teknisk på Sola i dag?

Kan se ut som om man har fått snag ja:
12:40 Amsterdam KL1200 KLM 12 Ny info 13:20
Landet 11:57, knappe halvtimen forsinka.

Den var syk i den ene motoren var nå det vi fikk høre..

Nuvel uansett årsak: Noen som vet når den kommer seg avgårde igjen?

Hvor har du dette fra?

Det lurer jeg også på......

KL1200 hadde problemer med den ene motoren og står nå plassert foran SAS Technical sin hangar på Sola..

Er det meg, eller har KLM mer snag enn alle de andre paa flyplasser rundt om. Synes til stadighet at jeg hoerer at de blir sittende fast.

Er det meg, eller har KLM mer snag enn alle de andre paa flyplasser rundt om. Synes til stadighet at jeg hoerer at de blir sittende fast.

Vel, det skjer i de beste familier, men må jo si jeg synes KLM har hatt sin del av dritt i SVG denne vinteren ( snag )

De får vel mer oppmerksomhet kanskje? Hadde det blitt startet en egen tråd for hvert Norwegian eller SAS-fly med tech så kunne sikkert opprettet et eget forum til det.

Back