KLM Charter til syden?

svgspotter

ScanFlyer Gold
Hei. :) Flyr KLM til syden plassene: tenerife, LPA,Mallorca og kreta? er det charter de oppurerer da? :8: Setter pris på svar! :D

Hva med å gå inn på KLM sine hjemmesider, og faktisk sjekke selv om de har ruteflygninger til disse destinasjonene?

Fryktelig så ivrig du er med smilyene foresten.....

Last edited:
Jeg stusser over hvor mye bitre og korte svar som kommer på dette forumet, spesielt til den yngre og kanskje ikke så velformulerte garde..Er alle forumfolk på denne måten, eller bare fly-forum folk?

(sorry, jeg måtte blåse ut litt, men jeg tenker på dette som et sted å logge seg på i ny og ne for å lese gode reise og flydiskusjoner, ikke kjefting og pjatt)

Cut him some slack. Alle har vært nye en gang.
Over til spm: KLM flyr ikke charter til "Syden", men deres heleide selskap Transavia flyr til de fleste større og mellomstore destinasjonene i Middelhavet og omegn.

Tror ikke KLM flyr charter i det hele tatt. Mulig de har alottment-avtaler, men ikke hele charter-avganger.

Hei. :) Flyr KLM til syden plassene: tenerife, LPA,Mallorca og kreta? er det charter de oppurerer da? :8: Setter pris på svar! :D

Er spørsmålet om KLM flyr til disse destinasjonene (rutefly)? Det tror jeg ikke, men du kan sjekke på denne siden: http://www.klm.com/travel/no_en/travel_information/travel_planning/timetable/timetable_result.htm. Regner med at de tilbyr reiser hit, men da i samarbeid med partnere, f.eks. Air Europa på spanske ruter.

Er spørsmålet om de flyr charter? Da er svaret nei.

Martinair flyr også "charter" til diverse destinasjoner i Karibien der du kan booke gjennom KLM.

Back