KLM bestiller Embraer E190

Re: Roll out E-190 KLM Cityhopper

Skulle nesten tro det var microsoft systemer ombord. ;)

Ja det skulle blitt en kald dag i helvete, om det var "Powered by Microsoft". Se for deg midt i lufta:

"This program has perfored an illegal operation and will be shut down"

BF:(

Den kommer ikke til TRD før tidligst neste sommer, kanskje ikke før neste vinterprogram

Da har planene blitt endret da skjønner jeg, jaja, den kommer nå etterhvert. Så da blir det F100 fast til sommeren?

Da har planene blitt endret da skjønner jeg, jaja, den kommer nå etterhvert. Så da blir det F100 fast til sommeren?

det blir F100 fast fra og med vinterrutene i år... :D

Hva planene er nå vet jeg ikke (men av tråden å dømme så kan de være noe forandret)

Orginalt så var TRD (en av de) første som skulle få jungeljet - dette da p.g.a. at range/payload blir problematisk på KLMs nordligste destinasjon, og at det var dårlig tilgang på F100. Men om et par uker så har vi jo F100 fast, så...

Meget vakkert og behagelig fly. Hvor mange seter skal KLM trykke inn i sin Embraer, mon tro?

det blir F100 fast fra og med vinterrutene i år... :D

Er ikke KLM sine F100 enda mer snagg-befengte enn de F70 som de har? Så vet ikke hvor mye passasjerene har å glede seg:rolleyes:

@FlightDeck
10 stk. E-190 vill erstatte 10 stk. F-100 som gir KLM hodepine. Problemene er så pass store at KLM utsetter utfaseringen av 2 stk. B737 classic. Disse 737 flyene flyr nå F-100 ruter. F-70 er ingen problem. KLM overtar extra F-70 fra Regional (Frankrike).

Hvorfor er det så store problemer med akkurat disse flyene? Skal de videre til noe selskap?

Da går de første E190 ut av KLC sin flåte, eller transfer innad i AF-KL da..
Embraer 190 STD 190.00322 PH-EZI KLM Cityhopper ferried 29oct21 AMS-BZG for paint prior transfer to Hop by Air France (+ 190.00326 PH-EZK 31oct21) ex PT-TXK
Kilde: Skyliner-Aviation.de

Back