KLM B777-300ER leveres 13Feb bilde!

Sa du charterselskapene
Vi skal proeve aa faa tatt en knyttenevetest for deg paa Everett, gustavf.

Det faar vi nok dessverre ikke. Sist gang vi var paa Everett fikk vi ikke lov til aa entre noen fly etter at kunden hadde begynt med interioer installasjoner. Tror vaar venn sa at dette var Boeing policy:(
 
Betyr dette at seat testing på LN-NOB er uaktuelt?

Vi fikk ihvertfall ikke gaa ombord i noen av flyene etter at interior var paabegynt da vi var der i 06. Jeg spurte spesifikt om aa faa sjekke ut en SQ77W, foerste med nye C og F. Svaret var da at man kunne komme ombord helt til innredningen var paabegynt, etter det, forget it. Vi fikk dog komme inn i baade 777 og 747 som sto paa produksjonslinja. AC, hattehyller, dass og galleys var paa plass, men ingen seter paa 777en
 
Vi fikk ihvertfall ikke gaa ombord i noen av flyene etter at interior var paabegynt da vi var der i 06. Jeg spurte spesifikt om aa faa sjekke ut en SQ77W, foerste med nye C og F. Svaret var da at man kunne komme ombord helt til innredningen var paabegynt, etter det, forget it. Vi fikk dog komme inn i baade 777 og 747 som sto paa produksjonslinja. AC, hattehyller, dass og galleys var paa plass, men ingen seter paa 777en

Ok, kan spørre eller stikke ifra guiden å snike seg ombord :D
Eller håpe på at Kjos og gjengen er der og spørre dem
 
Boeings policy er at inntil det er montert "customer Supplied Equpment" er det fritt ombord, etter at C.S.E. (Seter, Galley etc.) maa Customer Representative vaere tilstede, saa i fjor var "Cutoff" ved Lauda...der var setene ikke ombord ennaa....mens ANA og SQ var no! no!
 
hvordan greier Emirates med flere Businessclass seter enn KLM (totalt antall seter samme som KLM) å ha 34 tommers seteavstand på economy i sine 77W?

skal KLM ha seter som er 3 tommer tykkere enn Emirates og dermed kun ha 31 tommers avstand?

Men skulle ikke KLM innføre en slags economy+ eller var det bare ett rykte? Isåfall vil det forklare hvordan KL kan ha like mange seter som EK, men allikevel ha det trangere på economy
 
Så dette ryktet på FlyerTalk:

Some gossip from insiders...

--------------------------------------------------------------------------------

I was speaking with someone who is quite well connected at KL.

J-configuration:
PH-BVA and BVB will be delivered with 35J in a 2-3-2 layout with latest generation of AF Pod seats, albeit in KL colors. However, KL is studying possibility of 49 or 42J on future frames. If certification is obtained they may change BVA and BVB too as we know how KL wants their aircraft seating to be identical across one type of plane so that they can exchange more easily (this explains why 74E all have 42 J whilst on routes like IAH much more is warranted and say routes like SEL or HKG a bit less).
Apparently AF will also reduce their 67 J on 77W (see next section).

Premium Economy Class:
AF and KL are studying introduction of this product which is rumored to have 38 inch pitch and wider, better seats with more recline than Y. AF will have less J-class most probably and retain their (limited) P-class of 8 on the 77W. AF currently has 235 Y-class but with 10-abreast (see below) this may increase.

10-abreast:
77W WILL have 3-4-3 seating in Y. AF will also install 3-4-3 on their 77W. On KL more pitch in the first section of Y and apparently it will get progressively less but not sure if last rows will only have standard 31 inch or an inch more...

77W deployment:
Far from final. Apparently a big competitor of AFKL is withdrawing from a route currently operated by KL in the Far East and they will consider 77W for this route as well. He did not want to tell me which route and which competitor yet though. Any guesses........


http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?p=9056286#post9056286

Fremdeles uklart om snittet blir 31" på 10-abreast, men han antyder at snittet blir mer...
 
Ut fra disse ryktene her virker det også som om det bare blir de bakerste setene som blir ned mot 31. Det virker da som en veldig rar konfigurasjon...

Men, frem til flyet blir presentert for allmennheten, er jo dette tross alt bare rykter.
 
77W deployment:
Far from final. Apparently a big competitor of AFKL is withdrawing from a route currently operated by KL in the Far East and they will consider 77W for this route as well. He did not want to tell me which route and which competitor yet though. Any guesses........

LH trekker seg ut fra MNL og her kommer KLM inn med 77W.
 
Velkommen hjem SQ777:D LH ut fra starten av sommerprogrammet i følge a.net. KLM inn med AMS-MNL nonstop!
 
Og for de som lurer, har disse nye flyene 425 seter totalt..

Air Canada: 349
ANA: 243
Emirates: 380
Cathay: 301
Eva: 316
 
Back
Top