KLM B777-300ER leveres 13Feb bilde!

LN-AFG

ScanFlyer Gold
Medlem
Mangler litt maling, men det nærmer seg betraktelig før vi får se denne i full KLM bemalning. http://microvoltradio.com/images/kpae2332.jpg

Dette flyet vil også innføre 10 abreast seating hos KLM. 3-4-3 mot konkurrentenes 2-5-2 og 3-3-3.

Air Frances 777 og 777-200ER hos KLM vil også bli ominnredet i 3-4-3 konfigurasjon.

Pitchen mellom setene blir 31". Så dette blir trangt. Eneste andre selskap som har slik trang konfig på 777, er BA som har noen maskiner de sender til typiske feriedestinasjoner i Karibien og Emirates. Men Emirates har 34" pitch, så er mer levelig.
 
Med 3-4-3, planlegger de da å utvide first/biz eller noe?

Forøvrig stilig dekor på de hangarportene der...
 
Nei, heldigvis er det NW som flyr til SEA fra AMS, og da er det 32" og 2-4-2. Mycket bettre:D
 
Dette flyet vil også innføre 10 abreast seating hos KLM. 3-4-3 mot konkurrentenes 2-5-2 og 3-3-3.

Air Frances 777 og 777-200ER hos KLM vil også bli ominnredet i 3-4-3 konfigurasjon.

.

Holy smokes!!! 30-31" OG 3+4+3??

Da oensker jeg alle KLM fan paa forumet hyggelige interkontinentale turer i tiden fremover :colgate:
 
Og dermed skal flying blue kortet mitt få fri.
KL i business er under enhver kritikk, og med 3-4-3 i cattle class, blir ikke KL aktuellt for mitt vedkommende. Samme hvor billige billetter de prøver å slenge til en.
 
Kan ikke skjønne at KL tyner pitchen til 30-31" på en ER. Skulle tro at paxen er interessert i bedre plass når de reiser +12 timer.

Nei, takke meg til MD11 :colgate:
 
Og dermed skal flying blue kortet mitt få fri.
KL i business er under enhver kritikk, og med 3-4-3 i cattle class, blir ikke KL aktuellt for mitt vedkommende. Samme hvor billige billetter de prøver å slenge til en.

Ta det litt rolig i svingene. Du må fortsette å dra FB kortet ditt, men du har vel noen andre ST alternativer.
 
Jeg synes KLM er et meget hyggelig selskap å fly, men her er jeg på linje med OEH.

At noen vil foretrekke 34" pitch og smale seter kan jeg være med på. Jeg har ikke prøvd det, men ser ikke bort fra at det kan være en god løsning.

Smale seter og 30-31 tommer er jo derimot helt elendig. På Airbusene sine har jo de (og NW) en veldig bra økonomikabin. At de da kjører på med markedets desidert dårligste løsning på 777 synes jeg er rart. Nei, forresten, jeg synes det er elendig.
 
Siden de fleste av mine reiser fremover går vestover, har man jo alltids CO som et alternativ, men siden jeg ikke er noen fan av 757 transatlantisk, tror jeg det blir mest BA på meg fremover. I allefall transatlantisk. Hører AF også har planer om å innføre 3-4-3 på alle sine longhaul-maskiner, så da ser jeg ikke at ST blir noe alternativ i det hele tatt.
 
For meg som er 190 er dette da totalt uaktuellt. Og med den pitch'en pluss 3+4+3 kan man hvertfall si adjø til KLM...
 
Og dermed skal flying blue kortet mitt få fri.
KL i business er under enhver kritikk, og med 3-4-3 i cattle class, blir ikke KL aktuellt for mitt vedkommende. Samme hvor billige billetter de prøver å slenge til en.

Jeg tror mange er enig med deg her. De 700 spenna man sparer paa aa fly KLM til US and A gaar paa helsa loes naa
 
Har de vært trangest på markedet? Jeg trodde det var BA (med konsistent 31", der KLM og de fleste andre har 31-32" avhengig av flytype og flaks).

Edit: Og helsefare har vel helst gått på pitch og hindring av blodpropp ved å bevege bena. Dette blir samme pitch som BA, og jeg tror ikke de er regnet som spesielt helsefarlige.
 
Har de vært trangest på markedet? Jeg trodde det var BA (med konsistent 31", der KLM og de fleste andre har 31-32" avhengig av flytype og flaks).

Edit: Og helsefare har vel helst gått på pitch og hindring av blodpropp ved å bevege bena. Dette blir samme pitch som BA, og jeg tror ikke de er regnet som spesielt helsefarlige.

Saa det blir ikke trangere i bredden?? :rolleyes: Come on.....
 
Saa det blir ikke trangere i bredden?? :rolleyes: Come on.....

Jo, men jeg har aldri sett noen mene at bredde er spesielt viktig for når det gjelder helsefare i forbindelse med å fly.

Jeg mener absolutt ikke å forsvare AirFrance/KLM her, men jeg synes vi kan nøye oss med ord som passende negative utsagn "service", "komfort", "hygge". Å kalle det "farlig", blir kanskje å dra det for langt.
 
Jo, men jeg har aldri sett noen mene at bredde er spesielt viktig for når det gjelder helsefare i forbindelse med å fly.

Jeg mener absolutt ikke å forsvare AirFrance/KLM her, men jeg synes vi kan nøye oss med ord som passende negative utsagn "service", "komfort", "hygge". Å kalle det "farlig", blir kanskje å dra det for langt.

Snakker for meg selv og sier at jeg trenger mye lengre tid paa aa hente meg inn etter en trang langtur enn en tur med god plass. Vondt i ryggen og hele kroppen etter aa ha tvunget meg til aa holde meg unna naboens rom. Vet ikke om jeg vil kalle det daarlig "service", "komfort", "hygge".

Konkluderer med at KLM her har toppet elendig komfort paa langdistanse
 
Huff å huff, nå har våre nederlandske venner eller uvenner retter sagt blitt, slått til igjen ja... Blir verre å verre det selskapet der KLM..
Har ikke flydd med de på mange herrenz år, og godt er det !.. Hva skal en kalle det? - de store selskapenes svar på Ryanair?
 
Back
Top