Mangler litt maling, men det nærmer seg betraktelig før vi får se denne i full KLM bemalning. http://microvoltradio.com/images/kpae2332.jpg
Dette flyet vil også innføre 10 abreast seating hos KLM. 3-4-3 mot konkurrentenes 2-5-2 og 3-3-3.
Air Frances 777 og 777-200ER hos KLM vil også bli ominnredet i 3-4-3 konfigurasjon.
Pitchen mellom setene blir 31". Så dette blir trangt. Eneste andre selskap som har slik trang konfig på 777, er BA som har noen maskiner de sender til typiske feriedestinasjoner i Karibien og Emirates. Men Emirates har 34" pitch, så er mer levelig.
Dette flyet vil også innføre 10 abreast seating hos KLM. 3-4-3 mot konkurrentenes 2-5-2 og 3-3-3.
Air Frances 777 og 777-200ER hos KLM vil også bli ominnredet i 3-4-3 konfigurasjon.
Pitchen mellom setene blir 31". Så dette blir trangt. Eneste andre selskap som har slik trang konfig på 777, er BA som har noen maskiner de sender til typiske feriedestinasjoner i Karibien og Emirates. Men Emirates har 34" pitch, så er mer levelig.