Hva slags tone? BSSW spør pent om å få se bildet. Jeg kan ikke se noen som helst slags "tone" i noen av innleggene etter at du postet at du hadde fått bilde av den. Og hvis du mener at ingen tror deg - er ikke da det lureste å motbevise det folk sier? Hvis du sier at du ikke gidder å legge ut bilde, vil jo hvertfall ingen tro deg..
Kjerra har vært ute av trafikk en måned, så den har nok vært på heavysjekk og fått et nytt lag maling. Så dette er et ørlite scoop som fortjener publisering ettersom den tydeligvis har fått nye titler .. :up:
Det er slike utsagn som kan irritere den "voksne" delen av forum, det nytter ikke å være så nærtagende hvis du skal bidra med noe. Hvordan du kan lese dette som negativt, kan jeg ikke forstå noen plass, og selvsagt vil også jeg se bilder av en 747 på Sola...!
Da tar vi alle sammen og dekker pent over nervene og synker tilbake i en sukkerindusert julerus og slapper av. Finnes det bilder og det er et ønske om å publisere de så kommer de nok. I mellomtiden går alle tilbake til leketøyene i sine respektive hjørner.
Det er slike utsagn som kan irritere den "voksne" delen av forum, det nytter ikke å være så nærtagende hvis du skal bidra med noe. Hvordan du kan lese dette som negativt, kan jeg ikke forstå noen plass, og selvsagt vil også jeg se bilder av en 747 på Sola...!