B767 ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #21 Re: KLM 744 På Sola Stavanger aftenbladet har fått med seg den flyet...
R Roxman ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #22 Re: KLM 744 På Sola Originally posted by B767 Stavanger aftenbladet har fått med seg den flyet... Click to expand... http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article519697.ece mitt første bilde i avisa.... går i Lennart sinne fotspor
Re: KLM 744 På Sola Originally posted by B767 Stavanger aftenbladet har fått med seg den flyet... Click to expand... http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article519697.ece mitt første bilde i avisa.... går i Lennart sinne fotspor
Lennart ScanFlyer Rusty 28 Sep 2007 #24 Re: KLM 744 På Sola Originally posted by B767 hehe.. hvor mye kr kr kr fikk du for det ? Click to expand... Han jobber gratis sier han ld
Re: KLM 744 På Sola Originally posted by B767 hehe.. hvor mye kr kr kr fikk du for det ? Click to expand... Han jobber gratis sier han ld
B767 ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #25 Re: KLM 744 På Sola åh... hm ok.. eg ville ikke gitt bort gratis mine bilder til aviser..
R Roxman ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #26 Re: KLM 744 På Sola Viva la Lånekassen EDIT: mitt navn under bilde, betyr mer for meg en et par hundrelapper..
Re: KLM 744 På Sola Viva la Lånekassen EDIT: mitt navn under bilde, betyr mer for meg en et par hundrelapper..
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 28 Sep 2007 #27 Re: KLM 744 På Sola AAAAAARRRRGGGHHHHH! Missa denne i dag og...... H**** sparkel! Neste gang leier jeg en Polakk:exclamati
Re: KLM 744 På Sola AAAAAARRRRGGGHHHHH! Missa denne i dag og...... H**** sparkel! Neste gang leier jeg en Polakk:exclamati
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 28 Sep 2007 #28 Re: KLM 744 På Sola Nesten alle ja. :angry: Hvor er gjengjeldet for alle meldingene?
Lennart ScanFlyer Rusty 28 Sep 2007 #29 Re: KLM 744 På Sola Originally posted by Vede Nesten alle ja. :angry: Hvor er gjengjeldet for alle meldingene? Click to expand... Umulig å rekke å si fra til alle før den landet Eg skal jo tross alt ta bilde også Den viste på radaren, var der vi andre såg den Sier ifra neste gang
Re: KLM 744 På Sola Originally posted by Vede Nesten alle ja. :angry: Hvor er gjengjeldet for alle meldingene? Click to expand... Umulig å rekke å si fra til alle før den landet Eg skal jo tross alt ta bilde også Den viste på radaren, var der vi andre såg den Sier ifra neste gang
N2630B ScanFlyer Blue 29 Sep 2007 #30 Re: KLM 744 På Sola Originally posted by fly1980 Nyedilge bilder alle sammen :up: Og KLM farger må være de som kler en 747 best, etter min mening :smile2 Click to expand... Enig! KLM (og Korean air for den saks skyld) har fått til fine farger på 747'ene sine Flotte bilder alle sammen! En jumbojet av typen Boeing 747 Click to expand... Mulig jeg tar helt feil, men er det ikke bare 747 som har kallenavnet "jumbojet"? Har ikke A380 fått "superjumbo"? Vet at journalister ikke alltid får med seg alt, men ble litt usikker selv..
Re: KLM 744 På Sola Originally posted by fly1980 Nyedilge bilder alle sammen :up: Og KLM farger må være de som kler en 747 best, etter min mening :smile2 Click to expand... Enig! KLM (og Korean air for den saks skyld) har fått til fine farger på 747'ene sine Flotte bilder alle sammen! En jumbojet av typen Boeing 747 Click to expand... Mulig jeg tar helt feil, men er det ikke bare 747 som har kallenavnet "jumbojet"? Har ikke A380 fått "superjumbo"? Vet at journalister ikke alltid får med seg alt, men ble litt usikker selv..
CK ScanFlyer Mile High Club 29 Sep 2007 #32 Re: KLM 744 På Sola kult. Grattis med bildet i avisen,Sebastian - men (av hensyn til markedet) synes jeg du bør ta deg betalt.... Det er en hyggelig ekstrainntekt.
Re: KLM 744 På Sola kult. Grattis med bildet i avisen,Sebastian - men (av hensyn til markedet) synes jeg du bør ta deg betalt.... Det er en hyggelig ekstrainntekt.
LN-SEK ScanFlyer Gold 29 Sep 2007 #33 Re: KLM 744 På Sola Originally posted by Leorim Umulig å rekke å si fra til alle før den landet Eg skal jo tross alt ta bilde også Den viste på radaren, var der vi andre såg den Sier ifra neste gang Click to expand... Tips: Lag en gruppe på forhånd med kontakter/numre til lokale spottere på mobilen. Så sender du/dere bare een SBS til hele gruppa
Re: KLM 744 På Sola Originally posted by Leorim Umulig å rekke å si fra til alle før den landet Eg skal jo tross alt ta bilde også Den viste på radaren, var der vi andre såg den Sier ifra neste gang Click to expand... Tips: Lag en gruppe på forhånd med kontakter/numre til lokale spottere på mobilen. Så sender du/dere bare een SBS til hele gruppa
R rampen ScanFlyer Silver 29 Sep 2007 #34 Re: KLM 744 På Sola PH-BFE må vel være nylakkert, ikke lenge siden jeg så den i de gamle fargene til KLM.
Re: KLM 744 På Sola PH-BFE må vel være nylakkert, ikke lenge siden jeg så den i de gamle fargene til KLM.
G G-COLE ScanFlyer Gold 29 Sep 2007 #35 Re: KLM 744 På Sola Nydelige bilder ! Jammen er dere heldige der nede på Sola !