• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Klassiker

Leste en artikkel om ARG her forleden hvor det sto mye artig. Blant annet mener jeg å huske at de har kommet opp i rundt 90% fra 50% regularitet etter at B735 og B73G-maskiner ble satt inn til erstatning for B732. De har også mer enn doblet antall timer i luften per maskin.
Nå leter ARG etter en mix av nye og brukte B738 og flere B73G for å kunne fase ut B735. Leste også et annet sted at long-haul-flåten står foran en vesentlig fornyelse.
 
Back
Top