AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
Ser ikke at denne har vært oppe før. Men i dagens Aftenposten kan Kjos fortelle at DY straks skal servere varmmat til de som ønsker det mellom Nord- og Sør-Norge. I tillegg satser man på tapas på Europa-rutene. 

De reklamerer også med at det er "sååå" mye bedre plass i flyene nå. Men er det egentlig noe bedre plass enn før, eller er det bare i det ene egeneide flyet hvor det er "litt" bedre plass?
De reklamerer også med at det er "sååå" mye bedre plass i flyene nå. Men er det egentlig noe bedre plass enn før, eller er det bare i det ene egeneide flyet hvor det er "litt" bedre plass?
Men hvordan skal de rekke dette? Når jeg fløy til stavanger var det knappe 20 min der vi ikke trengte ha på belte - dvs at de har 20 min på seg til å servere mat og folk skal klare å spise. blir ikke det litt knapp tid?Og tror dere folk kommer til å benytte seg av dette på så korte reiser?
S..... DY straks skal servere varmmat til de som ønsker det mellom Nord- og Sør-Norge. ....
Men hvordan skal de rekke dette? Når jeg fløy til stavanger var det knappe 20 min der vi ikke trengte ha på belte - dvs at de har 20 min på seg til å servere mat og folk skal klare å spise. blir ikke det litt knapp tid?Og tror dere folk kommer til å benytte seg av dette på så korte reiser?
Nå er vel heller ikke Stavanger i Nord-Norge...
Norwegian burde levert gratis løvemat til små barn, som SAS gjør til og med til 14 åringer. En egen liten eske der vi får: apellsinjuice, kjeks, bombomesker, og så med en fargeblokk med fly som en kan fargellege. Norwegian hadde blitt mer braathens lingnende og.![]()
Hvis du ikke har fått det med deg så tror Norwegian at de er ett lavprisselskap. Det er bare Air Berlin av LCC som gir ut noe gratis!
"Apellsinjuice"? "Fargellege"?
I min tid lærte vi ganske god grammatikk, men da var jo også KrF i setetld
Braathens hadde vel varmmat p rutene til Nord-Norge mener jeg å huske.
Suverent. I såfall blir vel Norwegian den eneste som kan tilby varm mat på inneriks i Norge?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.